jump to navigation

Για όποιον δεν το έχει καταλάβει ακόμη.. 9 Δεκεμβρίου, 2008

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

…μετά από το χτεσινό (και τα υπόλοιπα που θα συμβούν μέσα σε αυτή την βδομάδα) πλησιάζετε όλο και περισσότερο στην πλήρη χρεοκοπία της ελληνικής οικονομίας (ίσως και μέσα στο 2009 έτσι όπως πάτε) και την αναπόφευκτη πια επιβολή διευθυντηρίου (επιτήρηση; ποια επιτήρηση; τέρμα τα χαδάκια). Να δω τότε πόσες επικλήσεις για συλλαλητήρια και αγώνες, δακρύβρεχτες αναλύσεις του κώλου, υπαινιγμούς για οργανωμένα σχέδια εξωγήινων, «Άλλο η εικόνα και άλλο η πραγματικότητα», και επαναστατικό χιουμοράκι θα σας έχει μείνει τότε.

Σχόλια»

1. chaca-khan - 9 Δεκεμβρίου, 2008

Ζμπλερκ!

2. adamo - 9 Δεκεμβρίου, 2008

Given the fact πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις επιλογές σου, βρίσκω το ποστ slightly disturbing.

You left; We stayed behind. Why the hell do you care?

3. Lida - 9 Δεκεμβρίου, 2008

@adamo Με νοιάζει γιατί έχω ακόμη οικογένεια εδώ. Και εσύ θα ανησυχούσες αν γνώριζες κάποιες απόψεις που έχουν αρχίσει να ακούγονται σοβαρά μέσα στην Ευρώπη για την Ελλάδα (και κάποιες άλλες χώρες αλλά κυρίως για την Ελλάδα). Και βλέποντας όλα αυτά που συμβαίνουν (και γνωρίζοντας τι επιπτώσεις μπορούν να εχουν), και την απίστευτη επιπολαιότητα με την όποια αντιμετωπίζονται από όλες της πλευρές φοβάμαι ότι αυτές οι απόψεις πλέον θα αρχίσουν να κερδίζουν τεράστιο έδαφος.

4. adamo - 9 Δεκεμβρίου, 2008
5. Oneiros - 9 Δεκεμβρίου, 2008

Να το βουλώσουμε τότε όσο μας σκοτώνουν για να μη χρεωκοπήσει η οικονομία;
Ποτέ άλλοτε δεν διαφώνησα τόσο με κάτι που έγραψες, Λήδα, και δεν είναι τόσο για την άποψη όσο για τον κυνισμό σου. Λυπάμαι. Ένα πράγμα θα σου πω: έπρεπε να’σουν εδώ αυτές τις μέρες.

6. Ανδρέας - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Ποιός είπε να το βουλώσετε; WTF?
Εγώ πάντως ζηλεύω όσους δεν είναι εδώ αυτές τις μέρες. Γιατί θα έπρεπε να είναι κάποιος εδώ αυτές τις ημέρες; Για να δει την καφρίλα σε όλο της το μεγαλείο;

7. Lida - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Εδώ είμαι δυστυχώς Όπως λέω και παραπάνω έχω οικογένεια εδώ, τα Χριστούγεννα είναι οικογενειακή γιορτή και έπεσα στην περίπτωση

Δεν νομίζω ότι αμφισβητώ πουθενά το δικαίωμα να εκφράσεις την γνώμη σου. Ούτε βλέπω κανένα να φιμώνεται. Δόξα τω Cthulhu από την αρχή έχουν ακουστεί από blogs, twitters, facebooks, 500.000 απόψεις πάνω στο θέμα και δεν βλέπω να τις εμποδίζει κανείς. Όμως τις τελευταίες μέρες έχουν καεί τα εμπορικά κέντρα σχεδόν όλων των μεγάλων πόλεων και έχουν σε διαφορετικό βαθμό υποστεί ζημιές κάποιες από τις υποδομές τους και η χώρα (που έχει ήδη τεράστιες αδυναμίες από μόνη της) προβάλλεται παγκοσμίως σαν την Ζιμπάμπουε Under Construction εν μέσω της μεγαλύτερης οικονομικής κρίσης των τελευταίων 80 ετών (και μιας Ευρωπαϊκής ένωσης που αρχίζει να γίνεται από καχύποπτη έως εχθρική) ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙ.

Νομίζεις ότι οι επιπτώσεις όλης αυτής της κατάστασης θα είναι αμελητέες για την ελληνική οικονομία; Έχεις την εντύπωση ότι μπορούμε να αντέξουμε άλλες 3-4 ήμερες από αυτό το πράγμα; Τι ακριβώς περιμένετε να βγει που να αξίζει τα εκατοντάδες εκατομμύρια σε ζημίες και την βύθιση της μισής κοινωνίας σε βαθιά κατάθλιψη; Δικαιοσύνη; Liberté, égalité, fraternité; Να παραιτηθεί ο Πακης;

8. Eugenia Loli-Queru - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Well said Lida. This is not the right way to fight a problem.

BTW, I just discovered your blog, I felt that I found a sister soul. I also have a blog where I rant more than I should, usually with controversial opinions… 😉

9. Elias - 10 Δεκεμβρίου, 2008

«P.S. Greece can kiss entry to the U.S. Visa Waiver Program goodbye, but of course the United States will be faulted and blamed (yet again) for being anti-Greek»

10. S G - 10 Δεκεμβρίου, 2008

ηλια ελπιζω να μην ισχυει αυτο. οχι να πληρωνουμε τις καφριλες των αλλων ετσι. μηπως να αυτονομησουμε τα εξαρχεια να παιρνουν αλλα διαβατηρια για να μην στιγματιζουν τα δικα μας?

11. netrino - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Ellias. Νομίζω ότι οι ΗΠΑ δεν συνδέουν την απαίτηση έκδοσης βίζας με αυτές τις ανοησίες. Μετά τα επεισόδια στο Παρίσι δεν θυμάμαι να επανέφεραν τη βίζα για τους Γάλλους. Υπακοή σε πιο ζωτικής σημασίας θέματα απαιτούν από εμάς.

Λήδα. Γενικά συμφωνώ με την τοποθέτησή σου. Αυτή η ωμή βία και η καταστροφή χωρίς κανένα λόγο, χωρίς κάποιο ζητούμενο, έχει εκφυλίσει την δικαιολογημένη αντίδραση για τον άδικο θάνατο του παιδιού σε ωμή κατάλυση του κράτους. Ο κάθε πικραμένος μπορεί στο όνομα της αγανάκτησης να διαλύσει και την βουλή αν θέλει. Η δε αστυνομία, αφού σκότωσε το παιδί !!!! εξαντλείται σε πετροπόλεμο με τους ταραξίες…. τόση ανεπάρκεια……

Ο τρόπος που αντιδρούμε είναι νομίζω δηλωτικός του πολιτισμού μας, της κοινωνίας που έχουμε αλλά και αυτής που θέλουμε. Ωμή βία, τυφλή, καπηλεία του νεκρού αγοριού, ανευθυνότητα και πλιάτσικο…. και η καθ’ ημάς αριστερά να παλεύει με τις ιδεοληψίες της και να στοχεύει που;

12. adamo - 10 Δεκεμβρίου, 2008

@S G:
«μηπως να αυτονομησουμε τα εξαρχεια»

Το να θεωρήσει κανείς αυτό που έγινε «εξαρχειώτικο» φαινόμενο, είναι από τις πιο (για να μη γράψω η πιο) λανθασμένες υποθέσεις που μπορεί να κάνει κανείς.

13. Elias - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Netrino και Σωτήρη, δεν ξέρω. Απευθυνθείτε καλύτερα σ’ αυτόν που το έγραψε, εγώ απλώς το εντόπισα.

Όσο για τα υπόλοιπα… Εντάξει, τα πράγματα δεν είναι τόσο ζοφερά όσο τα περιγράφει η Λήδα: είναι ακόμα πιο ζοφερά. Οι ενδείξεις και οι πληροφορίες που είχα εγώ –ήδη από τον Σεπτέμβρη, πολύ πριν το χάος των τελευταίων ημερών– ήταν ότι το 2009 θα μείνει στην Ιστορία πλάι στο 1897 και στο 1922. Την επόμενη χρονιά θα έρθει ένα κύμα απολύσεων άνευ προηγουμένου. Μιλάμε τώρα για τη γενιά των € 700 και ελεεινολογούμε την κατάστασή της, του χρόνου θα μιλάμε για τη γενιά των € 0. Συν τοις άλλοις, το ήδη υπερχρεωμένο Δημόσιο θα στερέψει από χρήματα. Καθότι, πρακτικά, δεν μπορεί να τα πάρει από φόρους (ήδη από πέρυσι στιγματιζόταν ο Αλογοσκούφης για την κατάρρευση των δημοσίων εσόδων) ούτε από ιδιωτικοποιήσεις ούτε να απολύσει δημόσιους υπαλλήλους, θα φτάσει στο σημείο να καθυστερεί τους μισθούς τους, δεν υπάρχει άλλη λύση. Δημόσιοι υπάλληλοι που τώρα παίρνουν, π.χ., € 1.200 ευρώ μισθό και αισθάνονται βολεμένοι και αξιοπρεπείς, του χρόνου με τις καθυστερήσεις θα παίρνουν ουσιαστικά τα μισά ή και λιγότερα. Δεν ξέρω τι μηνύματα έχει η Λήδα σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, όμως εγώ, με τις δικές μου πληροφορίες, έβλεπα ήδη εδώ και μήνες να προδιαγράφεται στο εγγύς μέλλον ένα «δυστυχώς επτωχεύσαμεν». Τώρα πλησιάζει με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.

Όμως δεν είναι όλα μαύρα. Υπάρχουν και τα κατάμαυρα. Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών κατέδειξαν ότι και στις πιο δύσκολες στιγμές, τα πράγματα μπορούν να γίνουν ακόμα χειρότερα με το να φορτώνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον. Πριν έλεγες πως όταν πιάσουμε πάτο, δε μπορεί, οι φορείς θα σοβαρευτούν και θα κοιτάξουν να βρουν μια κάποια λύση. Πλέον όμως φάνηκε ότι θα έχουμε να κάνουμε με μία Κυβέρνηση-φάρσα, αντιπολιτευόμενη από ένα ΠΑΣΟΚ για κλάματα και μία Αριστερά εκτός τόπου και χρόνου (για το ΛΑΟΣ δεν το συζητώ, οι τύποι είναι ασυναγώνιστοι). Θα ζήσουμε ένα μικροκομματικό θέατρο καταγγελιών, όπου θα φταίει πάντα κάτι πιθανό και απίθανο. Οτιδήποτε, αρκεί να συσκοτιστεί η πραγματική εικόνα: μία δανειοτρεφής χώρα, που έμαθε να καταναλώνει πολλαπλάσια απ’ όσα παράγει, ανησυχητικά απομονωμένη, με κάκιστη διεθνή εικόνα. Τελικά ο πάτος έχει διαβαθμίσεις, πάντα υπάρχει και πιο κάτω.

ΥΓ: Το καλό είναι ότι θα έρθει φυσιολογικά η λύση για τον αυταρχισμό της αστυνομίας και για το παρακράτος της Δεξιάς. Όταν οι μπάτσοι θα κάνουν δύο και τρεις μήνες να δουν μισθό, δε θα έχουν και πολύ ζήλο στην υπηρεσία τους. Και δε θα είναι εύκολο να στήσεις δίκτυο με τραμπούκους και χαφιέδες όταν δε θα ‘χεις να τους πληρώνεις. Χώρια ότι είναι αδύνατο αυτή η Δεξιά να κάνει κάτι σοβαρό και ολοκληρωμένο, ακόμα και να στήσει μία σωστή χούντα.

14. j95 - 10 Δεκεμβρίου, 2008

Given the fact πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις επιλογές σου, βρίσκω το ποστ slightly disturbing.

You left; We stayed behind. Why the hell do you care?

Τιλερεμαν, ξέρεις τι θα πλήρωνα για να είμαι κάπου ασφαλής και να μπορώ να κράξω την τελειωτική σας κατρακύλα κοτρώνα-κοτρώνα;

15. Lida - 12 Δεκεμβρίου, 2008

@Elias
Εδώ και περίπου ένα χρόνο έχουν αρχίσει να μας στραβοκοιτάνε περισσότερο από ότι συνήθως και μετά τον χαμό του Σεπτεμβρίου έχουν αρχίσει να γρυλίζουν επικίνδυνα. Και δυστυχώς δεν είναι τόσο πολύ οι Βρυξέλλες που τα έχουν πάρει άλλα αυτοί που πραγματικά μετράνε, η Φρανκφούρτη και το Λουξεμβούργο. Που και που τους ξεφεύγει και δημοσίως κανένα γάβγισμα όπως έγινε και σε μια πρόσφατη συνάντηση που είχε παει ο γίγας Αλογοσκουφης. Ήδη από ότι ακούω μέσα σε αυτές τις ήμερες που έγινε της πουτάνας αυξήθηκε στις 200+ μονάδες βάσης η διάφορα απόδοσης μεταξύ ελληνικών και γερμανικών ομολόγων. Και πολύ πιθανών να αυξηθεί πολύ περισσότερο από τον Ιανουάριο που θα αρχίζουν να σκάνε μαζικά τα κανόνια (που θα είναι πια πολύ περισσότερα από τα αρχικά προβλεπόμενα). Όταν τα πράγματα ήταν καλά μπορούσαν να ανεχθούν όλη αυτήν την μαλακία, τώρα πια δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να συνεχιστεί. Η Ελλαδα θεωρείται πια βάρος, και πολύ σύντομα η θα σας βάλουν χέρι η αν γίνει τελείως μπουρδέλο η κατάσταση θα σας δώσουν κλοτσιά (μάλον απίθανο σενάριο το τελευταίο άλλα με αυτά που βλέπω δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ).

16. edge - 19 Δεκεμβρίου, 2008

To παραδοξο ειναι, οτι αυτο το post εχει περισσοτερη απηχηση απο το προηγουμενο σου,μηπως… δεν θελουμε να καταλαβουμε οτι… βρισκομαστε στην Ελλαδα?Καλος ο «πλαγιος ηχος » σου , θελω να πιστευω οτι τον χρησιμοποιουσες και οταν ησουν στα «πατρια εδαφη».!Οντας περισοοτερο marketing oriented και με μια σχετικη απεχθεια στα νουμερα(μεταφορικα και κυριολεκτικα),μου ερχεται πολλες φορες στο μυαλο μου μια ατακα του συγχωρεμενου Φρεντυ Γερμανου-κριμα γιατι ο απογονος μονο το εμφυτο ταλεντο πηρε…-που ελεγε οτι «τρια πραγματα δεν θα πεθανουν ποτε στην Ελλαδα’ η Βουγιουκλακη , ο Καραμανλης ,και η βλακεια…».Οι δυο πρωτοι βιολογικα και μονον εχουν φυγει, το τριτο ζει, και βασιλευει.Μας το γεννησαΝΕ , το αναθρεψαΝΕ ,μας το γνωρισαΝΕ,το αποδεχτηκαΤΕ , το τρεφεΤΕ, το αναπαραγεΤΕ ,ειναι κομματι της ζωης ΣΑΣ,και της κοινωνιας ΣΑΣ… .Γυρισα να χαζεψω την τηλεοραση,μια εικονα λαμπερη απο τις φωτιες, μουντη απο τα δακρυγονα μμμ! μια καλυτερη αναλυση στα 200hz θα ηταν οτι καλυτερο…τα χρωματα που κυριαρχουν το μαυρο απο τη μια και την αλλη ,μια απαλη πρασινοχακι ποτε μπερδευονται ποτε στοιχιζονται το ενα απεναντι απο το αλλο,με φοντο μια πολη γερασμενη,αχρωμη ,να καταρευση ετοιμη…Μα… τι θελουν αυτοι εκει μεσα!? Το καδρο της τηλεορασης γεμισε απο κουστουμαρισμενα ανθρωπακια γυρω στα 300 ειναι με τις γραβατες τους να ανεμιζουν, τρεχουν αλλοφρωνες ποτε στα μαυρα ,ποτε στα πρασινοχακι ,απο μια γωνια πεταχτηκαν ενα τσουρμο πολυχρωμα ανθρωπακια με κατι τετραγωνα ταψια στα κεφαλια τους,απο μια αλλη γωνια ,και αλλοι casual ντυμενοι ετρεχαν να ξεδιαλυνουν αυτο το μαυροπρασινοχακι χειμαρο…και το καλυτερο! καποιοι αλλοι με τα μικροφωνα στα χερια να προσπαθουν να παρουν συντευξη, αποφευγοντας με τετοια μαεστρια τις μολωτοφ και τα δακρυγονα ,λες και ξεπηδησαν απο το Matrix. Μου θυμησε μια διαφημιση ,που πολυχρωμα μπαλακια τρεχανε και ανακατευοντουσαν μεταξυ τους…Και να! η επεξηγηση-με κοκκινο κυκλο και βελακια πανω τους-(διαβαζα και ανατριχιασα)βουλευτες,ακαδημαικοι,συνθετες,τραγουδιστες,ποιητες ,ζωγραφοι,γλυπτες,παρουσιαστες κεντρικων δελτιων ειδησεων,μια λιστα ατελειωτη…Καθως η εικονα ζουμαριζε επανω τους αλλους τους εβλεπα φρεσκους και αειθαλεις αλλοι ειχαν μια ωχραδα στο προσωπο τους μια οψη ζωντανου νεκρου΄απο που μας ηρθαν?Ενα γρυλισμα απο πισω μου.Ο σκυλος μου δεν αντεξε αυτη την οχλαγωγια και αρχισε να κανει κυκλους γυρω απο την τηλεοραση,και μιας ο «εχθρος» δεν αντιδρουσε σηκωσε τα ποδια του και εδειξε απειλητικα τα δοντια του.Πεταχτηκα και την προλαβα πριν πεσει ,το κτυπημα στον τοιχο δεν το γλυτωσε….η εικονα για δευτερολεπτα εσβησε και αναψε παλι…μα …που πηγαν ολοι?Ιδιο φοντο,μονο που τωρα πια,οι φιγουρες ειναι μονο μαυρες και πρασινοχακι…!!! Νομιζω οτι ολα ειναι φυσιολογικα,αν εκτος απο τη μυρωδια που εβγαινε απο τα ηχεια ,κατι μεταξυ καμμενου ξυλου ,πλαστικου και δακρυγονων….Ελλαδα καληνυκτα…

17. aerosol - 19 Δεκεμβρίου, 2008

Απορίες:
Η Ελλάδα κατρακυλάει στα σκατά εδώ και δεκαετίες και οι ταραχές φταίνε για την κατάστασή μας; Οι λόγοι -ας πούμε- που η οικοδέσποινα έφυγε να βρει αλλού μια βιώσιμη ζωή, προέκυψαν από τις ταραχές;

Ποιοί φορείς; Αν υπήρχε ελπίδα να κάνουν ο,τιδήποτε οι φορείς θα είχαν γίνει όλα αυτά;

Το ζοφερό μέλλον (όπως αυτό που περιγράφεται στο post) νομίζει κανείς πως δεν προκάλεσε τα γεγονότα; Έκατσε κόσμος -ως τώρα πλήρως απολιτικός- να τον σαπίσουν στο ξύλο για κάποιο «αριστερό χιουμοράκι»;

Έχουν πολλοί από τους κάθετα επικρίνοντες κάποια εικόνα των γεγονότων εκτός αυτής που είδε στην TV; Νομίζουν πραγματικά πως ήταν απλώς χουλιγκανισμοί εξαιτίας ενός φόνου;

Ποιοί είναι οι «εμείς» και ποιοί οι «εσείς»; Είτε «εμείς» είτε «εσείς», βρήκαμε ποτέ τρόπο να αντιδράσουμε αποτελεσματικά όλοι μαζί τόσα χρόνια που μαγειρεύονταν όλα τούτα;

Αν δεν βρήκαμε -που δεν…- είναι έκπληξη που η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο με αποτέλεσμα βίαια ξεσπάσματα; Υπάρχει οποιοδήποτε ιστορικό προηγούμενο που μια αδιέξοδη κατάσταση να γέννησε ήρεμη, νηφάλια στάση;

[Όποιος ήταν τόσο αυταναφορικός κόπανος (που, ως άλλος Χριστόδουλος, «μελετούσε» ή «εργαζόταν», λες και οι άλλοι τα ξύνανε) και δε μύριζε το μπαρούτι στον αέρα εδώ και πολλά χρόνια, είναι άμεσα και προσωπικά υπεύθυνος για τα γεγονότα. Συχνά, όμως, τέτοιοι άνθρωποι είναι και αρκετά βολεμένοι/προστατευμένοι για να αποφεύγουν τις συνέπειες.]

18. Lida - 19 Δεκεμβρίου, 2008

Η Ελλάδα κατρακυλάει στα σκατά εδώ και δεκαετίες και οι ταραχές φταίνε για την κατάστασή μας; Οι λόγοι -ας πούμε- που η οικοδέσποινα έφυγε να βρει αλλού μια βιώσιμη ζωή, προέκυψαν από τις ταραχές;

Πουθενά στο ποστ δεν δηλώνω ότι οι ταραχές φταίνε για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας Λέω οτι ξεκάθαρα θα επιταχύνουν την κατάρρευση της. Και νομίζω οτι δεν υπάρχει πια καμία αμφιβολία για αυτό

Το ζοφερό μέλλον (όπως αυτό που περιγράφεται στο post) νομίζει κανείς πως δεν προκάλεσε τα γεγονότα; Έκατσε κόσμος -ως τώρα πλήρως απολιτικός- να τον σαπίσουν στο ξύλο για κάποιο “αριστερό χιουμοράκι”;

Οχι. Το ζοφερό μέλλον δεν προκάλεσε τα γεγονότα η για να είμαι πιο ακριβής αυτό που προκάλεσε τα γεγονότα είναι μια εξαιρετικά παραμορφωμένη αντίληψη του παρόντος, των αίτιων των χρόνιων προβλημάτων καθώς και η παντελής έλλειψη κάθε ικανότητας κριτικής σκέψης. Κανένας από τους «εξεγερμενους» δεν διαθέτει την παραμικρή ιδέα για το τι πραγματικά συμβαίνει αυτή στιγμή στην χώρα ούτε πολύ περισσότερο τι πρόκειται να συμβεί. Τώρα πως συνδέσετε το «αριστερό χουμορακι» με το ξύλο παραμένει μυστήριο

Έχουν πολλοί από τους κάθετα επικρίνοντες κάποια εικόνα των γεγονότων εκτός αυτής που είδε στην TV; Νομίζουν πραγματικά πως ήταν απλώς χουλιγκανισμοί εξαιτίας ενός φόνου;

Οχι. Προφανώς ο φόνος είναι απλά μια αφορμή και προσωπικά δεν δινω δεκάρα ποια άποψη έχουν οι άλλοι επικριτές και από που αυτή προέρχεται. Η δικιά μου άποψη για τις καταστροφικές επιπτώσεις των γεγονότων βασίζεται σε προσωπικές συζητήσεις και σε στοιχεία που μπορεί να βρει κανείς στις διεθνείς οικονομικές εφημερίδες και περιοδικά. Ελπίζω πάντως οτι κανείς δεν αμφισβητεί ότι αυτά που συνέβησαν στο κεντρο της Αθήνας ήταν χουλιγκανισμός και βαρβαρότητα.

Ποιοί είναι οι “εμείς” και ποιοι οι “εσείς”; Είτε “εμείς” είτε “εσείς”, βρήκαμε ποτέ τρόπο να αντιδράσουμε αποτελεσματικά όλοι μαζί τόσα χρόνια που μαγειρεύονταν όλα τούτα;

Εσείς είσαστε όλοι αυτοί που υποτίθεται θεωρείτε την Ελλάδα πατρίδα σας. Εγώ προσωπικά έχω πάψει να την θεωρώ πατρίδα μου εδώ και 3 χρόνια και φρόντισα να αποχωρήσω όταν πέτυχα επιτέλους τους καλύτερους όρους για να συμβεί αυτό. Όσο για τον αποτελεσματικό τρόπο αντίδρασης απλούστατα δεν υπήρχε, ουτε υπάρχει γιατί όλα αυτά «μαγειρευονταν» με την ανοχή, συνένοχη και συχνά τις επευφημίες μεγάλου μέρους του ίδιου του ελληνικού λαού. Ας κάτσει τώρα να τα φάει (δεν μπορεί πια να κάνει και αλλιώς).

Αν δεν βρήκαμε -που δεν…- είναι έκπληξη που η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο με αποτέλεσμα βίαια ξεσπάσματα; Υπάρχει οποιοδήποτε ιστορικό προηγούμενο που μια αδιέξοδη κατάσταση να γέννησε ήρεμη, νηφάλια στάση;

Οχι. Απλά είναι αρκετά σπάνιο και εξαιρετικά αποκρουστικό σαν θέαμα ο τελικός αυτοχειριασμός μιας ολόκληρης κοινωνίας να επευφημείται σαν κάτι το θετικό και δημιουργικό. Είναι άλλο ένα δείγμα της απόλυτης παρακμής στην όποια έχει περιέλθει αυτή η χωρα.

[Όποιος ήταν τόσο αυταναφορικός κόπανος (που, ως άλλος Χριστόδουλος, «μελετούσε» ή «εργαζόταν», λες και οι άλλοι τα ξύνανε) και δε μύριζε το μπαρούτι στον αέρα εδώ και πολλά χρόνια, είναι άμεσα και προσωπικά υπεύθυνος για τα γεγονότα. Συχνά, όμως, τέτοιοι άνθρωποι είναι και αρκετά βολεμένοι/προστατευμένοι για να αποφεύγουν τις συνέπειες.]

Το μπαρούτι όπως λέτε το μύριζα μια χαρά και όπως σας είπα και πιο πάνω και φρόντισα να αποχωρήσω όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Και όχι δεν έχω απολύτως καμία ευθύνη για τα συλλογικά σκατά που κουβαλάτε στο κεφάλι σας. Έχω υποστεί ουκ ολίγα από αυτήν την κωλοφαρα και όπως λέει και ο J95 πλέων από απόσταση ασφάλειας «μπορώ να κράξω την τελειωτική σας κατρακύλα κοτρώνα-κοτρώνα».

19. aerosol - 19 Δεκεμβρίου, 2008

Lida, για να μην παρεξηγούμαστε, δεν απευθύνονταν όλες αυτές οι ερωτήσεις σε εσένα. Ειπώθηκαν πολλά, από πολλούς.
Τα περιεχόμενα του δικού μου κεφαλιού δεν τα γνωρίζεις. Παρατηρώ, πάντως, πως με την υποψία αντίθετης άποψης (σε κάτι τόσο ανώδυνο, τελικά, όσο ένα blog) αντιδράς πολύ επιθετικά: μάλλον τα χαρακτηριστικά της κωλοφάρας μας δεν φεύγουν με μια απλή μετακόμιση. Το να θεωρείς αυτονόητο πως έχεις το moral high ground για να κράζεις έτσι, είναι το απαύγασμα της ελληνικής στάσης.

[Κατά τα άλλα… ναι, μάλλον διαφωνούμε.]

20. Lida - 19 Δεκεμβρίου, 2008

@aerosol
Lida, για να μην παρεξηγούμαστε, δεν απευθύνονταν όλες αυτές οι ερωτήσεις σε εσένα.

Έγιναν όμως post στο blog μου και για αυτό έτυχε να τις απαντήσω εγώ.

Τα περιεχόμενα του δικού μου κεφαλιού δεν τα γνωρίζεις.

Είδα όμως της ερωτήσεις που μου αφήσατε.

Το να θεωρείς αυτονόητο πως έχεις το moral high ground για να κράζεις έτσι, είναι το απαύγασμα της ελληνικής στάσης

Ναι διαθέτω το moral high ground στην συγκεκριμενη περίπτωση για πολλούς λόγους για τους όποιους δεν μπορώ να μπω εδώ σε λεπτομέρειες και σε σύγκριση με τα απίστευτα ουρλιαχτά και φωνές που ακούστηκαν τις τελευταίες ημέρες το ύφος μου πιστεύω είναι εξαιρετικά ήπιο και διαθέτω επιχειρήματα που στέκουν. Πάντως μπορώ να δώσω καμία εικοσαριά links σε posts ωρυόμενων μεταμοντέρνων Τσε που εμφανίστηκαν στο buzz τις τελευταίες 5-6 ημέρες αν θέλετε να αφήσετε τις ερωτήσεις σας και εκεί. Πιστεύω ότι οι απαντήσεις τους θα σας είναι πολύ πιο ευχάριστες.

Δεν κράζω κανένα απλά εκφράζω μια έντονη αντίθετη γνώμη. Μια από τις ελάχιστες αντίθετες γνώμες που εκφράστηκαν δημόσια τις τελευταίες ήμερες μεσά απο τα blogs.. Αν σας ενοχλεί αυτό λυπάμαι.

21. adamo - 19 Δεκεμβρίου, 2008

@Lida:
«Ναι διαθέτω το moral high ground στην συγκεκριμενη περίπτωση […]»

Το εντυπωσιακό είναι όμως πως το αρνείσαι σε ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αντίστοιχες με εσένα επιλογές. Και (στα δικά μου μάτια τουλάχιστον) αυτό ακριβώς στο αφαιρεί.

22. Lida - 20 Δεκεμβρίου, 2008

@adamo Οχι απλά θεωρώ όποιον πιστεύει ότι τα γεγονότα των τελευταίων ημερών θα έχουν κάποια θετική επίδραση severly deluded at best η with the intention to delude themselves and others, at worst. Ο δρόμος για τη κόλασης είναι στρωμένος με καλές προθέσεις

Εξήγησα ξανά και ξανά πως τα γεγονότα των τελευταίων ημερών θα έχουν δραματικές επιπτώσεις στην ήδη διαλυμένη οικονομία. Υπάρχει πια καμιά αμφιβολία για αυτό; Πιστεύεις ειλικρινά ότι αν κατέβεις σε κάθε πορεία, απεργία, εκδηλωση και κατάληψη που θα οργανωθεί από σήμερα μέχρι το τέλος του χρόνου η και μετά (άσχετα αν θα υπάρξουν πια επεισόδια η όχι), αν θα οργανώσεις petitions, αναβάσεις 500 posts στο blog σου, μπορεί πια να αλλάξει κάτι για την χώρα, για εσένα και την οικογένεια σου; Θέλεις να λες αργότερα στα παιδιά σου ότι αγωνίστηκες ότι «ήσουν και εσύ εκεί». By all means καντο. Μην έχεις όμως αυταπάτες και μην ακούς κανέναν από αυτούς που τις προσφέρουν.

Those who offer false hope and consolation are false friends.

Ακόμη και αν από θαύμα αρχίζουν να οργανώνονται από αύριο σωστά η οικονομία, το κράτος και οι θεσμοί, το τίμημα για όλους θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Και όπως είναι προφανές πια αυτό δεν μπορεί να γίνει. Οι ελάχιστοι που διέθεταν τις γνώσεις και την θέληση να αλλάξουν κάτι πραγματικά έχουν πια εξοστρακιστεί, εξουδετερωθεί η απομονωθεί εδώ και χρόνια. Έχετε μείνει μόνοι σας μπροστά στο απόλυτο χαος. Στο κάτω κάτω τις γραφής πολλοί από εσάς αυτό θέλατε.

Το μόνο που μπορώ να σου πω αν δεν μπορείς να φύγεις προσπάθησε να βρεις να συνεργαστείς με ανθρώπους στο εξωτερικό. Υπάρχουν δουλειές που μπορεί κάποιος να αναλάβει remotly και να βγάλει καλά λεφτά (συνήθως είναι contracts). Τα πράγματα τώρα βέβαια έχουν γίνει κάπως δύσκολα αλλά οι senior admins πάντα έχουν πέραση. Ψαχτο λίγο

23. aerosol - 20 Δεκεμβρίου, 2008

«διαθέτω επιχειρήματα που στέκουν»

«Δεν κράζω κανένα απλά εκφράζω μια έντονη αντίθετη γνώμη.»

«Και όχι δεν έχω απολύτως καμία ευθύνη για τα συλλογικά σκατά που κουβαλάτε στο κεφάλι σας. Έχω υποστεί ουκ ολίγα από αυτήν την κωλοφαρα».

[Κοίτα σύμπτωση! Αυτά περίπου λένε και αυτοί που τα σπάνε…]

Το moral high ground στον δημόσιο λόγο οφείλει να αποδεικνύεται -δεν αρκεί να βεβαιώνεις πως το έχεις. Σχολίασα σε ανοιχτό μπλογκ, δεν χώθηκα απρόσκλητος σε προσωπική κουβέντα, και το βρισίδι δεν είναι ακριβώς θέμα ευχάριστης ή δυσάρεστης απάντησης.. Το αν έχεις ενοχληθεί από τις φωνές «ωρυόμενων Τσε» δεν είναι κάτι που οφείλει να υφίσταται όποιος σχολιάζει εδώ.
Εγώ αποχωρώ -να μην σε τσιτώνω. Καλή συνέχεια.

24. Lida - 20 Δεκεμβρίου, 2008

[Όποιος ήταν τόσο αυταναφορικός κόπανος (που, ως άλλος Χριστόδουλος, «μελετούσε» ή «εργαζόταν», λες και οι άλλοι τα ξύνανε) και δε μύριζε το μπαρούτι στον αέρα εδώ και πολλά χρόνια, είναι άμεσα και προσωπικά υπεύθυνος για τα γεγονότα. Συχνά, όμως, τέτοιοι άνθρωποι είναι και αρκετά βολεμένοι/προστατευμένοι για να αποφεύγουν τις συνέπειες.]

Σχολίασα σε ανοιχτό μπλογκ, δεν χώθηκα απρόσκλητος σε προσωπική κουβέντα, και το βρισίδι δεν είναι ακριβώς θέμα ευχάριστης ή δυσάρεστης απάντησης.. Το αν έχεις ενοχληθεί από τις φωνές “ωρυόμενων Τσε” δεν είναι κάτι που οφείλει να υφίσταται όποιος σχολιάζει εδώ.

Συμφωνώ απόλυτα. Όταν κάποιος σε μια δημόσια συζήτηση αφήνει σχόλια που περιέχουν ύβρεις ούτε ο συνομιλητής του οφείλει να τα υφίσταται ούτε ο ίδιος μπορεί να περιμένει χαμόγελα και και απολογητικές μετάνοιες σαν απάντηση. Ούτε εγώ και πιστεύω ούτε οι περισσότεροι από τους τακτικούς επισκέπτες του blog ανήκουν στην κατηγόρια «αυτοαναφορικος βολεμένος κόπανος που δεν είχε πάρει χαμπάρι τι γίνεται γύρω του και γιαυτό φέρει την ευθύνη άμεσα και προσωπικά για τα γεγονότα». Προς τι λοιπόν το συγκεκριμένο remark στο συγκεκριμένο post; Σε ποιόν απευθύνεται;

[Κοίτα σύμπτωση! Αυτά περίπου λένε και αυτοί που τα σπάνε…]

Αυτοί που τα σπάνε δεν λένε απολυτός τίποτα. Απλά σπάνε και βγάζουν βρυχηθμούς. Τώρα αν εσείς ακούτε φωνές από μονος σας να το κοιτάξετε

Το moral high ground στον δημόσιο λόγο οφείλει να αποδεικνύεται -δεν αρκεί να βεβαιώνεις πως το έχεις.

Νομίζω ότι τα επιχειρήματα μου αλλά και η ευθύτητα του λόγου μου είναι αρκετή Τι περισσότερο χρειάζεται; Και μιας και το έφερε η κουβέντα κανένα επιχείρημα έχετε να ανταπαντισετε; Γιατί μετά από τρία σχόλια δεν έχω δει τίποτα που να πλησιάζει καν τον ορισμό.

25. Nassos - 26 Δεκεμβρίου, 2008

Δίκιο έχεις. Αλλά μη ξεχνάς ότι ΟΛΟ το Δυτικό Ημισφαίριο θα πτωχεύσει.

Και δεν έχετε δει ακόμη τίποτα.

26. Imène - 8 Οκτωβρίου, 2009

C’est vraiment très interessant ce que vous dites !:


Αφήστε απάντηση στον/στην Elias Ακύρωση απάντησης

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.