jump to navigation

Greek Blogger Camp 5 Ιουνίου, 2007

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Τελικά με το να ελαττώνω και να φιλτράρω τα ελληνικά RSS feeds μου περνάνε ξωφαλτσα διάφορα πράγματα που έχουν ενδιαφέρον. Όπως πχ το Greek Blogger Camp που έγινε στην Ίο 2-3 Ιουνίου με ομιλητές όπως ο Matt του wordpress , ο Vrypan, ο Phaistonian των Pblogs κ.α. Πρέπει να ειπώθηκαν αρκετά συναρπαστικά πράγματα και οι συμμετέχοντες αν μη άλλο φαίνεται να πέρασαν καλά. Βέβαια σαν πιστή υπηρέτης των νεοταξικων κέντρων εξουσίας που είμαι θα προτιμούσα μια εκδήλωση επικεντρωμένη περισσότερο σε τεχνολογικά, bussiness και media oriented θέματα και κυρίως σε location εντός Αθηνών. Άλλα σιγά σιγά πιστεύω οτι όλα θα γίνουν. Ελπίζω τα παιδιά να ανεβάσουν κάποια στιγμή trascripts η έστω εκτεταμένα abstracts από τις ομιλίες. Επίσης αν κάποιοι από εσάς ήταν εκεί θα ήθελα να μου πείτε αν οι ομιλητές (έχω μάλιστα κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό μου) αναφέρθηκαν καθόλου σε θέματα που άπτονται των δικών μου ενδιαφερόντων (βλέπε mobile internet, mobile blogging etc).

Σχόλια»

1. kyanos - 5 Ιουνίου, 2007

nai kai ego etsi skeftomou arxika alla telika
to gegonos oti eimastan se ena omorfo topo 3 meres mazi
dimiourgise ena akros pareistiko klima pou mas ekane na xalarosoume olous na antalaksoume idees, optikes, apopsis piragmata kai astia metaksi tou matt , steve kai opiadipote allou
kai oi plirofories oles afte na exoun perisoteri telika aksia apo opiodipote sinedrio se magalo ksenodoxio stin athina me gilismenes parousiaseis

2. parafonos - 6 Ιουνίου, 2007

Ήταν καταπληκτική εμπειρία όχι τόσο γιατί ακούσθηκαν πράγματα καινούργια αλλά γιατί μύριζε blogging όλο το νησί.

Αν θέλεις λεπτομέρειες θα έχω σύντομα σε ποστ.
Φυσικά το msn μου είναι στην διάθεσή σου για ερωτήσεις 🙂


Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.