jump to navigation

Todd Howard – Game Development and Design Philosophies Οκτωβρίου 23, 2011

Posted by Lida in Games.
trackback

Ψάχνοντας βιντεάκια για το Fallout New Vegas πέτυχα αυτή την παρουσίαση που έκανε ο Todd Howard στην D.I.C.E. Summit ( το συνέδριο των σχεδιαστών games) του 2009.

Mε αφορμή το Fallout 3 project μιλάει για τη φιλοσοφία πίσω από το σχεδιασμό των παιχνιδιών της Bethesda αλλά και γενικότερα για το τι χρειάζεται κανείς για να δημιουργήσει ένα καλό game. Πιστεύω πως πολλά από αυτά που λέει δεν αφορούν μόνο τα παιχνίδια αλλά και τα μεγάλα και μεσαία software projects γενικότερα. Αξίζει τον κόπο να τη δείτε

PART 1

PAART 2

PAAART 3

Σχόλια»

No comments yet — be the first.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: