jump to navigation

Με πήρε ο ύπνος και έγειρα στου καραβιού την πλώρη…
 Απριλίου 14, 2007

Posted by Lida in Greek IT, Mobile Internet.
trackback

…και ήρθε και δεν με ξύπνησε της Hellas On Line η κόρη.

Από πριν τον Δεκέμβριο ρωτάω κατά καιρούς την HOL πότε θα μπορούν να μου δώσουν κάποιο πακέτο τηλεφωνίας+ADSL μέσω του δικού τους δικτύου ώστε να φύγω επιτέλους από το κωλοπάγιο του ΟΤΕ. Συνήθως η απάντηση ήταν «σε περίπου δύο μήνες». Χτες μου είπαν πως θα είναι έτοιμοι από Μαΐο και ότι με το που θα ξεκινήσουν θα μπορούν να καλύψουν όλη την Αττική (????) . Από την άλλη η On Telecoms και η Forthnet ήδη προσφέρουν 10Mbps στα 30τοσα ευρώ το μήνα στην περιοχή μου. Έχω αρχίσει να τρώγομαι ελαφρώς και ο μόνος λόγος που δεν έχω αποφασίσει ακόμη να αλλάξω πάροχο είναι τα 500.000 accounts, newsletters κλπ που έχω τα τελευταία 8 χρόνια με το e-mail της HOL. Ελπίζω να μην το τρεναρουν περισσότερο και να δώσουν καμιά προσφορά της προκοπής γιατί αν βγουν με κανένα «1Mbps για 70 ευρώ το μήνα και αν σας αρέσει» θα τα πάρω πολύ άσχημα.

Να πω την μαύρη αλήθεια σκέφτομαι να τους ρίξω μούντζα εδώ και καιρό (παρόλο που έχουν σχετικά αξιοπρεπές QoS) λόγω του αρκετά απαρχαιωμένoυ feel του support τους, αλλά και των υπηρεσιών που δίνουν. Είναι και κάτι σπαστικές λεπτομέρειες όπως το ότι το webmail είναι σε ISO-8859-7 και πρέπει να αλλάζω το encoding του browser για να δω mail που έχουν έρθει με UTF-8 η το ότι το site δεν υποστηρίζει Opera, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να μπω στο web mail από κινητό. Θα μου πεις ποιος παροχος έχει πρόβλεψη για υποστήριξη και υπηρεσίες μέσω κινητού; Και εκτός των άλλων έχεις το mobile Gmail app για να κάνεις την δουλειά σου. Σωστό, αλλά σε μια χώρα που έχουν κινητά (και μάλιστα 3G) μέχρι και τα 5χρονα δεν θα έπρεπε να έχουνε αρχίσει να το ψάχνουν λίγο το θέμα;

Βέβαια εδώ δεν κοιτάνε άλλα βασικότερα, αυτό θα κοιτάξουν; Τι λες τώρα..

Υ.Γ Α ρε και να υπήρχε e-mail portability (φορητότητα) θα σου λεγα εγώ..

Σχόλια»

1. _fantom_ - Απριλίου 14, 2007

ξεκίνησε τις αλλαγές
στα e-mails accounts
να είσαι πιο ευέλικτη
στων προσφορών τα amounts

2. ditikos - Απριλίου 14, 2007

Και εγώ προτιμούσα HOL αλλα με τις τιμές της… ουτε και μια προσφορά της προκοπής….

3. Chris - Απριλίου 14, 2007

Γνώμη μου είναι να μείνεις μακριά από την ΟΝ. Διάβασε παρακάτω για λεπτομέρειες :

http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=88701

και ένα παλιότερο που το διόρθωσαν μόλις έγινε γνωστό :

http://www.wiggler.gr/2007/03/27/security-hole-in-on-telecoms/

Όσο για τα emails, θα πρότεινα την αποφυγή των services που παρέχουν οι εγχώριοι ISP’s.

Υπάρχουν πολλές λύσεις τόσο σε free όσο και σε paid…

4. papo - Απριλίου 15, 2007

για τα email ξεκινα συγκεντρωνεις τα βασικα subscriptiion και σιγα σιγα ολα σε gmail!

5. lifewhispers - Απριλίου 16, 2007

Συμφωνώ για το Gmail. Είναι το πιο έυχρηστο. Κι εγώ σκεφόμουν γι ατην ΟΝ, αλλά περιμένω πως και πως την απελευθέρωση της αγοράς για να μην έχω τον ΟΤΕ. αν είναι κι αυτή μούφα, με βλέπω σε καμία φορθνετ

6. adamo - Απριλίου 17, 2007

Είναι και κάτι σπαστικές λεπτομέρειες όπως το ότι το webmail είναι σε ISO-8859-7 και πρέπει να αλλάζω το encoding του browser για να δω mail που έχουν έρθει με UTF-8

Τι να πω κι εγώ για τους χρήστες μου που το άλλαξα σε UTF-8 και παραπονέθηκαν…

7. adamo - Ιουλίου 9, 2007

Υ.Γ Α ρε και να υπήρχε e-mail portability (φορητότητα) θα σου λεγα εγώ..

Πλέον υπάρχει (στο περίπου): Ο σχολιασμός μου στην απόφαση της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα του email.


Σχολιάστε

