jump to navigation

Έλεος με αυτό το βιβλίο Μαρτίου 19, 2007

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Υπάρχει κάποιο feed aggregator που να διαθέτει φίλτρο που να αγνοεί όσα καινούρια entries περιέχουν συγκεκριμένες λέξεις και φράσεις; Το RSSOwl δυστυχώς δεν έχει κάποιο content filter και δεν αντέχω άλλο να βλέπω μπροστά μου το θέμα του βιβλίου της ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικού. Είναι το πιο ανούσιο, γελοίο και βαρετό θέμα της επικαιρότητας και δεν έχω καμιά όρεξη να πέφτω κάθε μέρα απάνω σε 500 post/comments/whatever την ημέρα που ασχολούνται μαζί του. Από την άλλη θέλω να συνεχίσω να παρακολουθώ τα blogs που έχω στην λίστα μου. Κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

Σχόλια»

1. Dralion - Μαρτίου 19, 2007

Δηλωνω οτι αποκλειεται να ασχοληθω με το θεμα. Μπορεις να επισκεπτεσαι αφοβα το μπλογκ μου😉

Υ.Γ. Συμφωνω με τα γραφομενα σου.

2. j95 - Μαρτίου 19, 2007

Όσα από τα ποστ μου έχουν αριθμό μπροστά είναι μέρος της 20λογίας που έχω ετοιμάσει με θέμα πόσο πολύ μου την έχουν σπάσει οι πολέμιοι του βιβλίου. Τα υπόλοιπα είναι cool.

3. Lida - Μαρτίου 19, 2007

Παιδια γράφτε ότι θέλετε απλά εγώ έχω κουραστεί να βλέπω αυτό το πράγμα σχεδόν στα 2/3 των blogs που παρακολουθώ. Κοντεύει ένας μήνας με αυτό το παραμύθι.

4. Oneiros - Μαρτίου 19, 2007

Θέλω ένα feedreader με restricted intelligence. Ακόμα καλύτερα, θέλω ένα μεταφλοιό με restricted intelligence (το spam είναι παντού), γίνεται;😉

5. j95 - Μαρτίου 19, 2007

Κοντεύει ένας μήνας με αυτό το παραμύθι

Τρεις μήνες. Ένας μήνας είναι που το έχει ανακαλύψει η τηλεόραση και ιδιαίτερα τα «Κανάλια του Λαού» (Alpha και Alter).

Ο τελευταίος εθνικιστικός παροξυσμός όμως κράτησε 3,5 χρόνια (’90-’94), τους απόηχούς του τους ζούμε μέχρι και σήμερα και συνέβησαν πολύ πιο άσχημα πράγματα από την (ενδεχόμενη) απόσυρση ενός σχολικού βιβλίου.

Κι εμένα με κουράζει το θέμα (θεωρώ κατ’ αρχήν απίστευτα ενοχλητικό το ότι οι πολέμιοι του βιβλίου αντιμετωπίζονται σαν σοβαροί συνομιλητές και όχι σαν ημίτρελα και αμαθέστατα φασιστοειδή), αλλά πλέον έχει γίνει πάρα πολύ σημαντικό.

6. Flareman - Μαρτίου 19, 2007

Δε θα το έλεγα ανούσιο, μάλλον θλιβερό γιατί όλη η πολιτική παρουσία στην Ελλάδα σύσσωμη κάνει τον κουφό, ενώ όλος ο λαός φωνάζει για το βιβλίο.

Τέσπαν, στο θέμα σου: ίσως αν έβγαζες τα feeds σε ένα OPML κάπου, το πέρναγες στο Yahoo Pipes και μετά φίλτραρες τα αποτελέσματα κατά βούλησιν; Μια ιδέα απλώς είναι, δεν ξέρω αν υλοποιείται στην πράξη:(

7. Lida - Μαρτίου 19, 2007

@j95Έχω περιορίσει την τηλεόραση σε μερικές ώρες την εβδομάδα και δεν παρακολουθώ σχεδόν καθόλου ραδιόφωνο εδώ και 4-5 μήνες. Απλά έχω παρατηρήσει τις τελευταίες βδομάδες το ίδιο θέμα να εμφανίζετε ξανά και ξανά σε πολλά blogs χωρίς να καταλαβαίνω γιατί. Άσε πια τις απόψεις που εκφράζονται («διεθνής συνομωσία». Ναι, άλλη έννοια δεν είχαν τα think tanks, οι πολυεθνικές και οι μυστικές υπηρεσίες).

Σε εμένα η όλη υπόθεση μοιάζει σαν μια απίστευτη κρίση εθνοκεντρικης παράνοιας λες και όλο το σύμπαν γυρίζει γύρω από τον υπέροχης αισθητικής (και κυρίως) ελληνoχρηστιανικο κώλο μας.

@Oneiros. Μάλλον πρέπει να καθίσω να το φτιάξω μόνη μου το aggregator με φίλτρο γιατί δεν βλέπω να υπάρχει τίποτα διαθέσιμο

@flareman Yahoo pipes; χμμμμ….

8. j95 - Μαρτίου 19, 2007

Απλά έχω παρατηρήσει τις τελευταίες βδομάδες το ίδιο θέμα να εμφανίζετε ξανά και ξανά σε πολλά blogs χωρίς να καταλαβαίνω γιατί.

Well, αυτό που συμβαίνει είναι ότι με αφορμή το βιβλίο έχουν κινητοποιηθεί σύμπασες οι δυνάμεις του ελληνοπρεπούς φασισμού, από την καθηγήτριά μου στο Λύκειο που υπό κανονικές συνθήκες αν δεν είχε 5 παιδιά ούτε στα 4 χιλιόμετρα από σχολείο δε θα έπρεπε να της επιτραπεί να περάσει, μέχρι τον Αρχιεπίσκοπο και τους συλλόγους εθνικοφροσύνης της Οικουμένης. Όλοι αυτοί έχουν προκαλέσει τόση φασαρία που είναι πλέον πιθανότατο το βιβλίο να αποσυρθεί και να αντικατασταθεί (αν εισακουστούν οι κραυγές τους) με βιβλίο που θα το ζήλευε η χούντα των συνταγματαρχών (Κρυφά Σχολειά, δαιμονικοί Τούρκοι, γνήσιοι απόγονοι(ΤΜ) κλπ κλπ). Αν συμβεί αυτό, θα είναι ένα πισωγύρισμα 40 και πλέον χρόνων στη βασική εκπαίδευση. Κατά τη γνώμη μου είναι πάρα πολύ σημαντικό να φάνε την π@##$ τώρα σε αυτό. Αν τη φάνε, δε θα ξανασηκώσουν ποτέ κεφάλι, είναι ουσιαστικά η τελευταία απελπισμένη επίθεση του Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια στην ελληνική κοινωνία.

Για περισσότερα δες το http://www.antibaro.gr που το έχει πάρει εργολαβία το θέμα.

9. Lida - Μαρτίου 19, 2007

Πρώτον λυπηθείτε με και μην μου βάζετε τέτοια link εδώ μέσα

Δεύτερον Αμφιβάλω αν τελικά θα γίνει πλήρης απόσυρση του βιβλίου και αντικατάσταση του με τον «Άρχοντα των δαχτυλιδιών The ΕΛ version.» Το πιθανότερο είναι ότι θα βάλουν λίγο παραπάνω sex και βια στα επίμαχα σημεία για να ανέβει το rating. Οι γνωστή παρέα θα συνεχίσει να λυσσαει αλλά αν εξουδετερωθεί το «επιχείρημά» με την καταστροφή της Σμύρνης δεν θα έχουν ουσιαστικά τίποτα άλλο για να αφιονίσουν το κοινό τους.

Τρίτον Θα περίμενα να είχε αρχίσει κάποια στιγμή συζήτηση πάνω στην ουσία που είναι η γενικότερες αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Περισσότερη θετική κατεύθυνση, έκθεση έκφραση, εισαγωγή της έρευνας πάνω σε στοιχεία και πηγές και κυρίως χρήση του Internet σε όλα τα μαθήματα, πρωί – μεσημέρι – βράδυ, πριν και μετά το φαγητό.

Για το μάθημα της ιστορίας για να είμαι ειλικρινής δεν έχω πειστεί ακόμη για την χρησιμότητα του. Ο μονός ουσιαστικός λόγος ύπαρξης του για εμένα θα ήταν οι ευκαιρίά που δίνει για έρευνα πάνω σε διαφορετικά και μη μετρήσιμα στοιχεία. Το να μπορείς να αξιολογείς σωστά ένα θέμα για την διερεύνησή του οποίου πρέπει να βασισθείς σε μη- αντικειμενικές και συχνά αντικρουόμενες πηγές πληροφοριών είναι μια μαύρη τέχνη που χρησιμεύει και στον χώρο εργασίας άλλα και στην καθημερινή ζωή. Και η ιστορική έρευνά είναι ένας ιδανικός τομέας για εξάσκηση πάνω σε αυτή την τέχνη

Άλλα αυτά είναι ψιλά γράμματά εδώ πέρα

10. xxxstory - Μαρτίου 20, 2007

Πως τα καταφέρνετε και σε ένα post, στο οποίο αναφέρεται στο ότι έχει βαρεθεί κάποιος να διαβάζει για ένα θέμα, εσείς να συνεχίζεται να σχολιάζετε σχετικά μ’ αυτό.

Είσαστε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ !!!!!!!!!!!

11. Lida - Μαρτίου 20, 2007

Είπαμε εδώ δεν γίνεται συζήτηση για το βιβλίο.Τέλος. Αν θέλει κάποιος να μου πει κάποιο τρόπο για να μην βλέπω αυτά τα posts η να μιλήσει για τις αλλαγές στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (που πραγματικά μας καίει) ας το κάνει. Για εμένα το θέμα είναι εξαιρετικά σημαντικό γι’αυτο και εκνευρίζομαι όταν βλέπω να σπαταλιέται τόσος χρόνος για ανύπαρκτες μαλακίες.

12. Lida - Μαρτίου 20, 2007

By the way. To filter του yahoo pipes φαίνεται να κάνει καλά την δουλειά του και μπορεί και βγάζει από την μέση αρκετά από αυτά τα post και κυρίως τα comments. Θα καθίσω να ασχοληθώ λιγάκι γιατί μοιάζει ενδιαφέρον.

13. giannis - Μαρτίου 21, 2007

«Το να μπορείς να αξιολογείς σωστά ένα θέμα για την διερεύνησή του οποίου πρέπει να βασισθείς σε μη- αντικειμενικές και συχνά αντικρουόμενες πηγές πληροφοριών είναι μια μαύρη τέχνη που χρησιμεύει και στον χώρο εργασίας άλλα και στην καθημερινή ζωή. Και η ιστορική έρευνά είναι ένας ιδανικός τομέας για εξάσκηση πάνω σε αυτή την τέχνη»

Αυτό λείπει από το σχολείο, η εξάσκηση της κριτικής σκέψης.


Σχολιάστε

