jump to navigation

Το Ζεν και η εγκατάσταση των Windows Vista Φεβρουαρίου 10, 2007

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Ακολουθεί μπόλικο πράγμα Αν δεν είσαστε και πολύ του θέματος πηγαίνετε σε τίποτα πιο ευχάριστο. Οι μυημένοι ελάτε να γελάσουμε (η να κλάψουμε, εξαρτάται)

Μερικές φορές με τρώει ο και εμένα ο κώλος μου και μπαίνω σε μπελάδες άνευ λόγου Αλλά τι να κάνουμε που είμεθα κομπουτερουδες. Έτσι η περιέργεια κέρδισε για πολλοστή φορά την γνώση και την εμπειρία και το προηγούμενο Σάββατο βρέθηκα να ψάχνω στα μπλιμπλικομαγαζα για το Vista Home Premium. Αυτή την φόρα είπα για αλλαγή να τα αγοράσω (λεφτά έχουμε). Με βάση τον τιμοκατάλογο που κυκλοφορεί η συγκεκριμένη έκδοση έκανε κάπου 330 ευρώ, οπότε σήκωσα μετρητά και ξεκίνησα την γύρα. Το τοπικό Πλαίσιο δεν είχε τίποτα, ούτε καν την home basic, μάλλον θα παράγγειλαν κομμάτια μονό για τους καινούργιους Turbo-x και αγνόησαν τελείως το κομμάτι τις λιανικής. Τέλος πάντων. Σειρά είχε το Multirama το οποίο όχι μόνο είχε την έκδοση που ήθελα άλλα και σε DSP σχεδόν στο 1/3 της τιμής της OEM. Οπότε παίρνω και ένα σκληρό δίσκο των 250GB να βρίσκεται και επιστρέφω στο evil genius lair.

Το installation πήρε κάπου 30 λεπτά. Μου έκανε τουλάχιστον την χάρη και βγήκε στο Internet χωρίς κανένα πρόβλημα. Αναγνώρισέ κατευθείαν το Wireless-G χωρίς να μου ζητήσει κανενός είδους αλλαγή στα settings. Με το που ξεκινάει αλλάζω το Start Menu στο classic view γιατί έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με το καινούριο layout. Μπαίνω στο Control Panel. Ο χειρισμός των users και των rights φαίνεται να έχει βελτιωθεί καθώς και η δομή των directories. Ξεκινάω να κάνω install τα προγράμματα μου και να περνάω κάποια αρχεία από το δίσκο των XP. Κατεβάζω πρώτα και κάνω install το τελευταίο Norton Antivirus γιατί ο φόβος φιλά τα έρμα. Να το πρώτο restart μετά την εγκατάσταση. Συνεχίζουμε με Nvidia Drivers, Firefox 2.0, Thunderbird, JDK 5.0, RSSOwl, Bearshare, iTunes, Acrobat Reader 8, Gimp 2.2, Google Desktop, Office 2007 Enterprise Edition, XmlSpy 2007, SonyEricsson PC Suite for SmartPhones και Medieval II.

Εδώ έχουμε και το πρώτο μπαμ, το SonyEricsson PC Suite for SmartPhones δεν αναγνωρίζει το λειτουργικό (χα!). Πάμε παρακάτω. Τα Firefox ,Thunderbird, JDK (το JRE του για την ακριβεια) , RSSOwl, BearShare,iTunes, Acrobat Reader, Gimp, Google Desctop, Office, XMLSpy φαίνεται να δουλεύουν χωρίς κανένα πρόβλημα Παρατηρώ όμως ότι κάτι λείπει. Ναι, δεν έχω ήχο. Προφανώς δεν έχει δει την on board κάρτα. Οκ πάω στο site της RealTek για τους τελευταίους drivers. Τους εγκαθιστώ (restart) και βάζω το iTunes να παίζει και……που είναι ο ήχος από τα ηχεία οεο; Τα ακουστικά φέρνουν κανονικά άλλα τα ηχεία τίποτα! Φωνάζω «όχι ρε πούστη δεν είναι δυνατόν» και ακούω να το αναμεταδίδουν με 250 decibel. Πλέον παίρνουν Input μονό από το μικρόφωνο, ούτε οι ηχοι απο τους media players περνάνε ούτε από το σύστημά (κουδούνια, κλικαρισματα) ^%*%^%#$%!!!!!! Ακόμη δεν έχω βρει την λύση

Για να δούμε τι γίνεται με το Media Center. Του δίνω το directory που περιέχει τις τηλεοπτικές σειρές που έχω κατεβάσει και ξεκινάει να τα βάζει στο gallery. Μπουμ, το Media Center σκάει. Κάτι μου λέει ότι φταίει το DivX codec. Το κατεβάζω, το εγκαθιστώ και ω του θαύματος, φτιάχνει το gallery και παίζει τα videos. Ας βάλουμε λίγη τηλεόραση. Δεν βρίσκει το TVtunner! Στο Device Manager υπάρχει η κάρτα αλλά το Media Center δεν την βλέπει. Ξεκινάω το TVCenter της Pinnacle. Μπραφ! Σκάει! Πηγαίνω στο site τους οπού μαθαίνω ότι οι beta drivers για τα Vista δεν θα μπορούν να εγκατασταθούν από κατόχους παλαιών serial numbers. Πρέπει να περιμένω την τελική έκδοση $@%$#^$%^%$!!!!

Για να δούμε τα διάφορα άλλα devices τι γίνεται. Ο HP Deskjet 5440 δεν έχει πρόβλημα, το Canon scanner παίζει μια χαρά μονό του με τους τελευταίους drivers αλλά δεν αναγνωρίζεται από το Windows Photo Gallery (!!!). Βλέπει την Kodak V610 αμέσως χωρίς κανένα extra software και κατεβάζει κατευθείαν της φωτογραφίες της (κάτι είναι και αυτό).

Και το τεστ του σιδερώματος Medieval II. Κρασαρει με το πρώτο run γιατί θέλει να κατέβουν χαμηλότερα τα grafics ($#@$#@%$#^%#@!#). Κοινώς θα χρειαστώ καινούρια κάρτα έτσι και αλλιώς

Τελευταία προσπάθεια να βελτιώσουμε την κατάσταση Δοκιμάζω να κάνω μια μικρή παραλλαγή στην συμβουλή/προτροπή του George.

Ορίστε λοιπόν τα Windows με το default background

Default background

Και με το custom background.

Improved background

Δεν λέω υπάρχει μια σημαντική βελτίωση από αισθητικής πλευράς άλλα συνεχίζω να μην έχω τηλεόραση (στο PC), το Medieval II είναι κατεβασμένο στα Medium settings άντι για τα High και οι υπόλοιπές ψιλοπαπαριτσες συνεχίζονται

Συμβουλή της γιαγιάς. Καθίστε στα αυγά σας.

Υ.Γ Και δεν έχω ασχοληθεί ακόμη το σεταρισμα των Java IDE, δεν εχω δει αν γίνεται σωστά το compile, αν παίζει η MySQL κλπ. Εχεί δρόμο.

Σχόλια»

1. libertarian - Φεβρουαρίου 10, 2007

συμπέρασμα…. πάω να κάνω γυμναστική να γίνω σαν τον κύριο :ΡρΡ

2. papo - Φεβρουαρίου 10, 2007

τσ τσ τσ τσ τσ!

3. georgeadams - Φεβρουαρίου 10, 2007

Just for future reference, η έκδοση που κοστίζει 330 ευρώ είναι η Retail, όχι η OEM. Η OEM και η DSP είναι το ίδιο πράγμα: είναι η έκδοση που υποτίθεται πως πωλείται μόνο μαζί με την αγορά ολοκληρωμένου υπολογιστή και όχι σε πελάτες λιανικής που θέλουν να αγοράσουν σκέτο το λειτουργικό.
Γι’ αυτό και αν δοκιμάσεις να πάρεις τηλέφωνο στη Microsoft για support, θα σου πουν να απευθυνθείς στην εταιρία που σου πούλησε το PC (υποτίθεται μαζί με τα Windows).
Κατά τα άλλα, καλή τύχη με το νέο σου λειτουργικό…🙂

4. Lida - Φεβρουαρίου 10, 2007

@georgeadams Χμ.. οκ είχα την εντύπωση ότι OEM ήταν διαφορετικό όνομα για τη retail(βασίστικα σε αυτό εδώ). Πάντως δεν αλλαζει τίποτα. Έτσι και αλλιώς ζήτημα αν έχω πάρει δυο φορές τηλέφωνο στην ζωή μου support για θέματα home PC software.

@papo. Δεν θέλω σεμνοτυφιες Όπως εξηγώ και στο post η φωτογραφία μπήκε για καθαρά επιστημονικούς λόγους.

5. ditikos - Φεβρουαρίου 10, 2007

Καλύτερα όμως με την ΟΕΜ — εγώ έχω μια των XP που (*δεν*) αγόρασα απο το Πλαίσιο (οκ οκ δώρο μου την έκανε ενας που πήρε P3 και ήθελε DOS), και δουλεύω μια χαρά. Δεν έχει κουφές ερωτήσεις του στύλ «αλλάξατε υπολογιστή πρέπει να αλλάξετε το activation» — σκέφτομαι να τσιμπήσω και εγώ μια σαν την δική σου (110 eurw δεν ήταν η τιμή) όσο προλαβαίνω γιατι μετά θα σου προσφέρουν μόνο την Ελληνικούρα — και άντε ψάξε στο internet για Ελληνικά (β)λήμματα.

Κατα τα άλλα χαίρομαι που υπάρχουν άτομα που εκτιμούν το classic view (αν και με αυτό το wallpaper… — οκ εγώ την mischa barton έχω), και όχι αυτό το ichiro’s folder που είχα δεί σε παρουσίαση.

Τώρα για το software… Norton Antivirus??? AVG και πάλι avg. Ελαφρύ κομψό και δεν χρειάζεται μνήμη (512 εχω, η μόνη -προς το παρόν- αναβάθμιση που θα χρειαστώ). Κατέβασε και το matroska pack των drivers (digital digest) για να μην έχεις και άλλων ειδών προβλήματα με audio/video. Επίσης δές αν τρέχει και το videolan player.

6. Flareman - Φεβρουαρίου 10, 2007

Α ρε Λήδα… να το πω κι ας γίνω fanboy;

Πάρτε Μαααααααααααααααααακ:DDD

Αλλά και οι σοβαροί PCάδες, μακριά από τα Vista! XP μέχρι τελικής πτώσεως, είναι το σοβαρότερο home λειτουργικό που έχει βγάλει η M$ ever.

7. papo - Φεβρουαρίου 10, 2007

τσ τσ τσ τσ τσ @ you που προσπαθεις με τα sVista…
τσ τσ τσ τσ τσ!

8. Derek - Φεβρουαρίου 11, 2007

ΡΕ!!! αυτή η ταπετσαρία ντιπ αντιγραφή από το OSX είναι μιλάμε!!!

9. Jangel - Φεβρουαρίου 11, 2007

Po po kopelia me eswses kai ithela na ta katebasw!Α και κατι αλλο δεν έχεις ακούσει περίμενε κανα χρόνο μέχρι να τα βελτιώσει ο θείος Γκέιτς?οι πρώτες εκδόσεις είναι σαφέστατα οι χειρότερες και η συμβουλή μιας φίλης ήταν ότι είναι σουρωτιρια,ακόμα και ο πιο μικρός ιός χώνεται αλλά εσύ έχεις νορτον οπότε καλύφθηκες.Πάντως χαράς το κουράγιο σου πραγματικά για μενα δεν υπάρχει τίποτα πιο κουραστικό από το ινσταλ και ανινσταλ των λογισμικών και των προγραμμάτων που χρησιμοποιω.

10. roidis - Φεβρουαρίου 11, 2007

ούτε να το διανοηθώ…
σου εύχομαι καλά ξεμπερδέματα.

11. ditikos - Φεβρουαρίου 11, 2007

Πιστεύω πιά οτι δεν θα υπάρξουν ουσιαστικά service packs. Ο καθένας πάνω κάτω έχει μια τάδε σύνδεση internet — λαμβάνει καθημερινά τα updates του (ότι προσπαθούσε να κάνει το 98 για τα win98 — τυχαίνει να έχω το calendar του RAM της εποχής εκείνης).

Αντε να υπάρξει 1-2 συγκεντρωτικά για μεγάλους οργανισμούς που θα γίνεται update σε όλο το active directory.

12. Λυκάων - Φεβρουαρίου 11, 2007

ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!

Ξεκαρδίζομαι σκεφτόμενος ότι αν εσύ, που φαίνεσαι θεά στα κομπιουτεριστικά, αντιμετωπίζεις τέτοια, τι θα έκανα εγώ που διαβάζω στην οθόνη «hit any key to continue» και παίρνω τηλέφωνο στον «ειδικό» (ο ανηψιός μου είναι αυτός) να τον ρωτήσω ποιό απ’ όλα είναι το «any key».

Μήπως τρέχουνε πολύ με τις εξελίξεις τους;

Μα πάλι θα μου πεις ελεύθερη αγορά είναι αυτή κι αν δεν σπρώχνονται και σπρώχνουν θα τους φάει η μαύρη τρύπα του ανταγωνισμού.

Καλό κουράγιο!..

13. weekendgeeks.gr » Blog Archive » WeekendGeekCast#39 - Τα πάντα γύρω απο τις Pipes ;) - Φεβρουαρίου 11, 2007

[…] Lida […]

14. leo - Φεβρουαρίου 11, 2007

Καλησπέρα, για το Tuner της Pinnacle δοκίμασε το KTV http://www.kastortv.org/. Σε εμένα δούλεψε μια χαρά για το PCTV PCI. Μόνο πρόβλημα το remote.

15. diafanos - Φεβρουαρίου 12, 2007

Τι λέει το voice recognition;

16. I’m a mac! « Lida’s Weblog - Ιανουαρίου 28, 2008

[…] τα όρια της. Πριν ένα χρόνο περίπου εγκατέστησα τα Vista. Το έκανα γνωρίζοντας πως παραδοσιακά κανένα […]

17. ΜΑΡΙΝΟΣ - Μαρτίου 8, 2008

ΛΗΔΑ ΤΑ WINDOWS VISTA (ULTIMATE ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ) ΑΝΑΓΝΩΙΖΟΥΝ ΤΟ SonyEricsson PC Suite for SmartPhones ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΗ P990i ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ CD ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΑΛΛΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΜΑ ΘΕΣ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΛΝΩ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΘΑΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ BACKUP ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΛΠ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΗΧΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΩ ΑΥΤΑ


Σχολιάστε

