jump to navigation

Το Σύμπαν που αγάπησα Ιανουαρίου 27, 2007

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Αν υπήρχε δικαιοσύνη σε αυτό τον κόσμο η Δρούζα και διάφοροι άλλοι καραγκιόζηδες θα πεταγόντουσαν κλοτσηδόν στον δρόμο και την θέση τους θα έπαιρναν αυτοί οι δυο κυριούλιδες που έχουν μια από τις πιο cult εκπομπές της ελληνικής τηλεόρασης. Οι τύποι είναι σκέτη απόλαυση και φαίνεται ότι καραγουσταρουν την δουλειά τους. Τους κάνω πολύ κέφι και πραγματικά πιστεύω ότι αν η παραγωγή ήταν λίγο καλύτερη και μετακόμιζαν σε κάποιο μεγαλύτερο κανάλι θα αποκτούσαν αξιοπρεπή ποσοστά. Αλλά ποιος έχασε την ανάγκη για κάτι διαφορετικό για να την βρει η ελληνική τηλεόραση;

Σχόλια»

1. ditikos - Ιανουαρίου 27, 2007

Πάντως κάνοντας ζάππινγκ προχτές αργάμιση στη ΝΕΤ πέτυχα τρομερή εκπομπή — «ΑΠΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ». Anna Drouza στα καλύτερα της.

Πρωταγωνιστής ένας τυπάς που πρέπει να έχει φάει πολλούς κεραυνούς στο κεφάλι (πάντως έμοιαζε να έχει ξεπηδήσει απο τους guest-star-της-εβδομάδας απο τα X-Files). Και όχι δεν είχε σχέση με τους ΕΛ αυτή την φορά, αντιθέτως έλεγε οτι τους πολεμά – χοχοχοχοχο…

Seriously το «Σύμπαν που αγάπησα» είναι μια απο τις καλύτερες εκπομπές. Ο μόνος λόγος που θα μπορεί να «αγαπήσει» κάποιος αυτή την εκπομπή είναι οτι και οι δύο παρουσιαστές/φυσικοί καταλαβαίνουν πώς να παρουσιάσουν ένα πολύπλοκο θέμα (π.χ. το επεισόδιο με το moebius sign ήταν ένα απο τα κορυφαία τους). Κάποια στιγμή θέλω να πάρω και τα σχετικά βιβλία που έχουν εκδώσει μαζί. Πραγματικά ο αντίποδας του 2310…

2. papo - Ιανουαρίου 27, 2007

Λήδα εμένα μου αρέσουν επίσης τα Νυστηκά αρκούδια…στην NET …,μου ταιρίαζει κίολας χοχοχοχο!

3. adamo - Ιανουαρίου 27, 2007

Και οι Ανιχνεύσεις της ΕΤ3

4. ditikos - Ιανουαρίου 27, 2007

Γενικώς η ΕΤ3 δείχνει το ποιοτικό χαρακτήρα που θα έπρεπε να έχει η Ελληνική Τηλεόραση (για να λές οτι την πληρώνεις μέσω της ΔΕΗ).

Να δούμε σε λίγους μήνες πώς θα είναι γιατι φοβάμαι οτι θα φορτωθύν τον Χατζηνικολάου εκει μέσα…

5. s1eve - Ιανουαρίου 30, 2007

Lida,tha sumfoniso ,apolita mazi sou..pragmatika den xano ekpompi tous.Isos den exoun vri tin apixisi pou tous aksizi kai apo to gegonos oti >tha nomizi oti milane alli glossa..xexe..kai grigora (afou den tha vlepi upotitlous) tha allaksi kanali.

6. s1eve - Ιανουαρίου 30, 2007
7. s1eve - Ιανουαρίου 30, 2007

i ellinida noikokira pou parakolouthi Drouza

8. Chris_agramatos - Φεβρουαρίου 3, 2007

Λίγο προσοχή με την ορθογραφία σας βρε παιδιά …μερικές λέξεις βγάζουν ..μάτια.Αν δεν μπορείτε να το γράψετε ..αφήστε το ..μην το σκοτώνετε…

9. Lida - Φεβρουαρίου 3, 2007

Και εσείς αν έχετε πρόβλημα μην το διαβάζετε. Απλά πράγματα.

10. lambros - Φεβρουαρίου 10, 2007

Καταπληκτικά και με πολύ νόημα τα λόγια πριν κλείσει η εκπομπή “το συμπέρασμα”. Σε προσγειώνει αλλά σε κάνει και να προβληματιστείς..

11. adamo - Φεβρουαρίου 11, 2007

@Chris_agramatos:

(και γιατί όχι agrammatos;)

Από το Rule 10: Be forgiving of other people’s mistakes:

Everyone was a network newbie once. And not everyone has had the benefit of reading this book. So when someone makes a mistake — whether it’s a spelling error or a spelling flame, a stupid question or an unnecessarily long answer — be kind about it. If it’s a minor error, you may not need to say anything. Even if you feel strongly about it, think twice before reacting. Having good manners yourself doesn’t give you license to correct everyone else.

12. Christopher Skauss - Φεβρουαρίου 23, 2007

Ο μόνος λόγος που είχα τηλεόραση στο σπίτι. Δυστυχώς έλειπα εκτός πατρίδας τους τελευταίους μήνες και πλέον δεν βλέπω να υπάρχει πια στο πρόγραμμα της ΕΡΤ3. Ξέρετε τι έγινε;

13. lambroskx - Μαρτίου 1, 2007

Υπάρχει! Κάθε Τετάρτη 30 λεπτά μετά τα μεσάνυχτα και επανάληψη τις Κυριακές στις 23:30 νομίζω…

14. Stormrider - Απριλίου 11, 2007

από τα ελάχιστα στην ελληνική τηλεόραση που αξίζουν

μακάρι να μπορούσα να τα βρω σε dvd ή σε youtube, γιατί η ώρα είναι λίγο δύσκολη.

15. trin - Ιουνίου 23, 2007

Stormrider τα βρήκα στο emule!!!

16. Kokovios - Οκτωβρίου 3, 2007

Η συγκεκριμένη εκπομπή είναι κορυφή. Κρεμάλα στη δρούζα,μενεγάκη,κλπ τσόλια!

17. Christos - Οκτωβρίου 19, 2007

to trim:
Βρήκες όλα τα επεισόδια?
Μου λείπουν 7 επειδόδια του 1ου κύκλου και τα δυο πρώτα απο τον δεύτερο τα οποία διαγράφτηκαν κατά λάθος.
Όποιος θέλει τα υπόλοιπα τα έχω σε DVD,ας μου πει.

18. vagelis - Οκτωβρίου 21, 2007

Μπορείς να μου τα στείλεις
evagelos_21@yahoo.com
Στείλε εμαιλ για να επικοινωνήσουμε

19. Κωτσος - Ιανουαρίου 23, 2008

Καλησπερα παιδια. Κι εγω ψαχνω καποια επεισοδια του «Συμπαν που αγαπησα». Εχω ολη τη σειρα του πρωτου κυκλου εκτος το 16 (Ειναι κακογραμμενο). Ολη τη σειρα του δευτερου κυκλου εκτος το 22 και απο τον τριτο κυκλο μου λειπουν
το 5 και το 12. Ενδιαφερομαι να ανταλλαξω αν κατι δεν εχετε. Μενω Αθηνα και στειλτε μου μυνημα να τα πουμε.

20. Κωτσος - Ιανουαρίου 23, 2008

Καλησπερα παιδια. Κι εγω ψαχνω καποια επεισοδια του “Συμπαν που αγαπησα”. Εχω ολη τη σειρα του πρωτου κυκλου εκτος το 16 (Ειναι κακογραμμενο). Ολη τη σειρα του δευτερου κυκλου εκτος το 22 και απο τον τριτο κυκλο μου λειπουν
το 5 και το 12. Ενδιαφερομαι να ανταλλαξω αν κατι δεν εχετε. Μενω Αθηνα και στειλτε μου μυνημα να τα πουμε.
poseidon@aek.com

21. Κώστας - Μαρτίου 4, 2008

Καλημέρα σε όλους, δεν ξέρω ποιοί από εσάς θα διαωάσουν το μύνημά μου, αλλά είπα να το γράψω.
Κατεβάζω πολλά επεισόδια από Το Σύμπαν που Αγάπησα, αλλά η ποιότητα είναι μέτρια. Έχω αρχίσει να γράφω και εγώ κάποια με tv tuner και όποιος θέλει να του στείλω ας επικοινωνήσει. Ψάχνω τις 3 πρώτες σειρές σε όσο καλύτερη ποιότητα γίνεται. Ανταλάσω με αρχεία γύρω από την αρχαία Ελλάδα (βίντεο-pdf-ktl). Καλή συνέχεια,

22. Christos - Μαρτίου 21, 2008

Κώστα στείλε μου e-mail, bookzaf@yahoo.gr

23. Jon - Απριλίου 19, 2008

Στείλε μου και σε εμένα σε παρακαλώ

aanemos11@yahoo.gr

24. Κυριάκος Κώτσογλου - Ιουνίου 4, 2008

Καλησπέρα,

Θα μπορούσες να μου πεις από που θα κατεβάσω τον τρίτο κύκλο της σειράς «Το σύμπαν που αγάπησα»; Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάτι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Κ.Κ

25. Θοδωρής - Ιουνίου 27, 2008

Αυτοί οι δύο κυριούληδες που λες είναι από τους καλύτερους καθηγητές που είχα ποτέ μου και έχει το Πανεπιστήμιο Αθηνών…

Εξαιρετικοί τύποι…

26. Μπλογκοφασίνα « Lida’s Weblog - Ιουλίου 30, 2008

[…] άρθρο μετά το “Τέλος Εποχής” είναι το “Το Σύμπαν που αγάπησα“. “Το Σύμπαν που αγάπησα”. Είναι επίσης ο πιο […]

27. αστρονόμος - Νοεμβρίου 5, 2008

πραγματικά χαίρομαι που υπάρχουν τόσοι άνθρωποι βλέπουν ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ ! Μπράβο !

28. ΕΛΛΗ - Νοεμβρίου 18, 2008

http://greek-video.net/tv-shows/2007/0700/

εδώ θα τα βρείτε ΟΛΑ!


Σχολιάστε

