jump to navigation

Το κατάστημα αργεί.. Νοεμβρίου 22, 2006

Posted by Lida in Games.
trackback

λόγω Never Winter Nights 2.

Δεν ξέρω αν είναι το όλο setting του AD&D η απλά το ιστορικό της Obsidian (πρώην Black Isle Studios) στην παραγωγή παιχνιδιών με κάλο σενάριο (π.χ. Planescape:Torment) . Πάντως μέχρι τώρα το πράγμα πηγαίνει μια χαρά θα έλεγα. Άντε, ελπίζω να δούμε σύντομα και κανένα παιχνίδι από το άλλο αγαπημένο RPG world το Vampire Masquerade. Και βέβαια ας αξιωθεί η Lucas Arts να ξεκινήσει το Knights of the Old Republic III αν δεν το έχει κάνει ήδη.

Υ.Γ. Γιατί μια ζωή ξεκινάω σαν Brujah και καταλήγω Ventrue; Μυστήρια πράγματα…

Σχόλια»

1. Oneiros - Νοεμβρίου 23, 2006

Εμένα πάλι, Brujah και Gangrel μ’ άρεσαν πάντα, αλλά στο VtM:Redemption έπαιξα Tremere και γούσταρα (πάντως, ο Smiling Jack κι ο Beckett ήταν όλα τα λεφτά…)

2. Tkas - Νοεμβρίου 23, 2006

Επίσης πολύ καλό είναι και το Gothic3. Αν έχετε χρόνο ρίξτε του καμιά ματιά.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=68848

3. ditikos - Νοεμβρίου 23, 2006

Δεν ξέρω εμένα το κατάστημα έκλεισε με το Dawn of War…. (παίζω και τα tabletop οπότε ψιλοπoρώθηκα…)

4. ditikos - Νοεμβρίου 23, 2006

Α επιπλέον αναμένουμε και το Jade Empire (αν και οι κανάγιες προτίμησαν να μη βγάλουν το mass effect για pc — προς το παρόν, όμως έτσι έλεγαν για το J.E.), το οποίο έχει την engine/style του KOTOR. Θα μας κρατήσει μέχρι το 3…

5. Lida - Νοεμβρίου 23, 2006

@Oneiros VtM:Redemption, αν δεν ήταν τόσο απίστευτα buggy θα ήταν ένα από τα καλύτερα RPG τελευταίας εσοδείας.
@Tkas Έχω ακούσει για αυτό, θα δω αν υπάρχει κανένα demo στα τελευταία PCZone που έχω.
@ditikos Σαν το KOTOR δεν είναι κανένα, είναι το καλύτερο RPG στην ιστορία του σύμπαντος κόσμου, τέλος.
Είσαι Warhammer fan; Μην μου πεις ότι κάθεσαι και βαφείς και τις φιγούρες γιατί θα τρελαθούμε τελείως.

6. ditikos - Νοεμβρίου 23, 2006

@lida: Σφυράω με ένοχο βλέμμα για το τελευταίο liner σου. Ναι τις βάφω όποτε έχω ελεύθερο χρόνο (need something που να μην έχει οθόνη, μερικές φορές και είναι η κρυφή απόλαυση μου) και δεν έχω όρεξη για pc (believe me there were times…) αλλα δεν κάθομαι να το φιλοσοφήσω το θέμα. Βγαίνουν χίπιδες απο το βαφείο (αυτά τα μάτια πάντοτε με δυσκόλευαν).

Συμφωνώ οτι το storyline του KOTOR είναι μοναδικό («τι κάνει αυτό το κουμπάκι? +Darkside…» χιχιχι), αλλά και για το Jade Empire και για το Mass Effect εχω ακούσει καλά λόγια. Προσωπικά, θα ήθελα ενα Indy σε τέτοιο στύλ, για να μου θυμίσει τις καλές μέρες των Adventures και να πλακώσω με D2D κανόνες τους γερμαναράδες.

«Τέλος στο KOTOR3 θέλω ewoks και τον Jar Jar Bings για να τους κάνω σουβλιστούς»

7. Lida - Νοεμβρίου 23, 2006

«Burn the Heretic. Kill the Mutant. Purge the Unclean!»
Αν μάθει ο Χαρδαβελλας (η ο Ευαγγελατος) για αυτό το παιχνίδι προβλέπεται ολόκληρη σειρά εκπομπών. Θα βγουν οι παραχριστιανικές οργανώσεις με πυρσούς και φλογοβόλα να κάψουν τα kaissa. Ουυυυυυ, 666!!!!!!
Η BioWare είναι εγγύηση έτσι και αλλιώς οπότε είναι δύσκολο να μην είναι καλό αν και για να πω την αλήθεια τα παιχνίδια με ανατολίτικο setting (εκτός από το Total War:Shogun) δεν με συγκινούν ιδιαίτερα.
Και ναι ο Jar-Jar Bings πρέπει να πεθάνει.

8. Tkas - Νοεμβρίου 23, 2006

@Lida. Μια που ανέφερες και το Total War, ρίξε μια μια ματια στο Medieval 2. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ και το κόλημα τρελλό.
Επίση όμως (για τους Comics Fun) είναι εκπληκτικο το Μarvel: Ultimate Alliance. Είναι Αction RPG στο στυλ του Diablo (απειρες ώρες καψίματος) και το Baldurs για PS2.
@Ditikos Συμφωνώ και επαυξάνω για το Dawn of War. Το Dark Crusade είναι άψογο. Όμως τώρα με το Medieval 2 και το ΝeverWinter 2 πήγε λίγο στην άκρη.

Επίσης μην ξεκινήσετε το WoW. Ειναι τρελλά εθιστικο!!!! (2 μήνες καθαρός)

9. ditikos - Νοεμβρίου 23, 2006

@Lida: Ειχε ασχοληθεί παλιότερα ο Κωστάκης με το moonstone. Στην πρώτη εκπομπή που έκανε σχετικά (στο Mega, όταν ήμουν 16). Βέβαια το είδε η μητέρα μου και μου είπε… «Πάνο; Αυτό δεν είναι το παιχνίδι που παίζουμε;»

10. Lida - Νοεμβρίου 24, 2006

@Tkas Το Medieval 2 έχει σειρά μετά το Empire at War: Forces of Corruption.Ρε γμτ, έχουν πέσει πολλά μαζεμένα, πρέπει να πάρω άδεια για full time gamming για να τα προλάβω όλα

@ditikos Αν μιλάς για το Hard day’s Knight έχε υπόψη σου ότι η συσκευασία μαζί με τις οδηγίες και τον χάρτη είναι τρελό collector’s Item. Αν τα έχεις ακόμη, φρόντισε..

11. ditikos - Νοεμβρίου 24, 2006

Μπα αντιγραφή ήταν. Έχω άλλα collector’s items όμως… Lucas arts (απο το Maniac Mansion μέχρι Full throttle), Sierra games, Ultima (αυτο με την πεντάλφα)… καθώς και το πρώτο rts που κυκλοφορούσε… (οχι δεν ήταν το warcraft). Επίσης έχω κάτι κασσετούλες που λένε spectrum zx. Λέτε να κοστίζουν τίποτα … (nudge nudge).

12. zanat0s - Νοεμβρίου 28, 2006

i added ur link to my blog… by the way.

13. Oneiros - Νοεμβρίου 30, 2006

“Burn the Heretic. Kill the Mutant. Purge the Unclean!”

Dawn of War kicks righteous donkey! Καλά που μου το θυμίσατε, έχω τόσο καιρό το Winter Assault άπαιχτο στην καβάτζα (το Dark Crusade μόλις χτες το πήρα χαμπάρι).
Καταραμένο Oblivion, αν και το παράτησα εγκαίρως (πριν γίνω εντελώς ερημίτης / το τερματίσω, ότι έρθει πρώτο), μου έφαγε τόσο χρόνο όσο 3 άλλα παιχνίδια.
(Και τώρα βγήκε expansion.. *sigh*)


Σχολιάστε

