jump to navigation

Τσάμπα πράμα…. Οκτωβρίου 11, 2006

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Άσχετο: Κατά καιρούς η τράπεζα στην οποία ανήκει η πιστωτική μου κάρτα μου στέλνει ένα σημείωμα με το οποίο με ειδοποιεί ότι έχει αυξηθεί το πιστωτικό μου όριο. Στην αρχή αυτό γινόταν κάθε 6μηνες περίπου, τώρα πια τα λαμβάνω κάθε 3 μήνες . Φροντίζω να την χρησιμοποιώ μόνο σε περίπτωση ανάγκης και την εξοφλώ κάθε φορά πλήρως και στην ώρα μου έτσι κάθε φορά η αύξηση είναι όλο και μεγαλύτερη. Το αποτέλεσμα είναι το πιστωτικό μου όριο αυτή τη στιγμή να έχει φτάσει τα 12.000 ευρω και ποιος ξέρει πόσο θα είναι την επόμενη φορά που θα λάβω την ειδοποίηση. Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει πιο ακριβώς είναι το νόημα αυτού του “δώρου”. Μήπως νομίζουν ότι βλέποντας το όριο που έχω αυτή την στιγμή θα τσακιστώ να πάω στην κοντινότερη αντιπροσωπία αυτοκίνητων; Είναι συνηθισμένο φαινόμενο οι συνεπείς πελάτες αυτών των καρτών να παθαίνουν κρίσεις υπερκαταναλωτισμου μόλις αυξηθεί το όριο και να ορμούν στα μαγαζιά; Αφού δεν πείθομαι γιατί επιμένουν;

Σχόλια»

1. zavalos - Οκτωβρίου 11, 2006

Γιατι θελουν να σε πετυχουν στην αναγκη. Και καποτε θα τη χρειαστεις. Τοτε θα τα βγαλουν.

Παρτο αλλιως. Ειναι σα να σου δινω ημεηλ με απειρο χωρο. Οταν φτασεις πανω απο 10 GB, αλλαζω τα terms and conditions και σε χρεωνω τρελλα. Εσυ ηδη με εχεις αναγκη. Πιαστηκες στη φακα.

Για αυτους βεβαια που βγαινουν τωρα απο τ’αυγο τους πρωτη φορα, και ειναι η πρωτη τους καρτα, ισως να ειναι και συμβολο στατους. Αυτοι ειναι που θα την πανε πατο.

2. Lida - Οκτωβρίου 11, 2006

Έχω την συγκεκριμένη κάρτα πάνω από 4 χρόνια και οι πιθανότητες να την φτάσω στα όρια κάθε χρόνο γίνονται και λιγότερες. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον που είναι συνεπής και μετρημένος, όπως είναι υποτίθεται ο πελάτης που κερδίζει το συγκεκριμένο “δώρο” ,να αρχίζει να πλακώνεται στα ψώνια με το που βλέπει να αυξάνετε το όριο του κατά π.χ 1000 ευρω.

3. OldSkipper - Οκτωβρίου 11, 2006

Σχετικα απλη λογικη του CRM. Η τραπεζα βλεπει μηνιαιες, σταθερες (και μαλλον ψηλες) καταθεσεις απο τον μισθο σου και καμμια χρεωση. Αρα εχεις ψηλο credibility, που αυξανει με τον χρονο.
Δεν παιρνονται απο ανθρωπους αυτες οι αποφασεις – παιρνονται απο μηχανηματα. Και καποιος εβαλε εκει μια busines logic – οχι και τοσο παρανοικη κατα την γνωμη μου.
Το ολο πραγμα δεν σε βλαπτει – αστους να σου δωσουν 3,000,000 ευρω credibility, μετα παρτα και κανε την με ελαφρα για Ζουαζιλανδη.

4. Lida - Οκτωβρίου 12, 2006

Καλώς επανήλθες στα blogs OldSkipper.

Ε, δεν είναι και τίποτα τρομακτικά ποσά οι καταθέσεις/επενδύσεις μου αλλά σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερες από τον μέσο κακομοίρη που δεν έχει δεκάρα στην τράπεζα και 3 τιγκαρισμενες πιστωτικές και 2 καταναλωτικά στην πλάτη του. Νομίζω ότι αυτή η κωλοπιλάλα των τραπεζών να πλακώνουν με δωράκια έναν πελάτη που παλαιότερα δεν θα θεωρούταν ούτε καν μικρομεσαίος δείχνει σε τι άθλιο σημείο βρισκόμαστε.

Πάντως με τον ρυθμό που αυξάνουν το όριο θα μπορώ να κάνω αυτό που προτείνεις μέσα σε 2 χρονάκια.

5. S G - Οκτωβρίου 12, 2006

η αληθεια ειναι οτι και σε μενα τις ιδιες βλακειες κανουν στην Γερμανια. Καπου πασχει το μοντελο τους.

Οταν εχω αφθονα λεφτα στην τραπεζα μου στελνουν γραμματα αν θελω κανα δανειο. Οταν λειπω απο την χωρα ομως και ο λογαριασμος μου αδειαζει ποτε δεν με ρωτανε αν θελω κατι εξτρα 🙂

6. Basileios - Οκτωβρίου 13, 2006

δεν θα έχετε δει αυτό που συνέβη με μια δικιά μου κάρτα στην οποία ανακάλυψα πως ξαφνικά το πιστωτικό όριό μου ήταν 999.999,999 ευρώ. δεν ξέρω αν πρόκειται για λάθος…

7. mpampakis - Οκτωβρίου 13, 2006

Αφού δεν σε πρήζουν στα τηλέφωνα για προσφορές δανείων και άλλων καρτών, εκτός από την ήδη υπάρχουσα, να λες και πάλι καλά!

8. disconnected - Οκτωβρίου 16, 2006

Αν και απο ότι φαίνεται κάνεις σωστή χρήστη της πιστωτικής κάρτας η προσωπική μου γνώμη και το έκανα και πράξη είναι ακύρωσε τες όλες και μην ξαναμπλέκεις μαζί τους. Η λογική τους θα είναι να σου δίνουν όλο και περισσότερα μέχρι να καταφέρουν να σε χρεώσουν (ανθρώπινες αδυναμίες είναι αυτές) έπειτα θα αρχίσουν να ανεβαίνουν οι τόκοι…. 🙂 . Και άν χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κάποια στιγμή πιστωτικής κάνε δώρο στον εαυτό σου αυτές τις χρεωστικές,giftcards που δεν σε δεσμεύουν με την τράπεζα.

John


Σχολιάστε

