jump to navigation

Δρόμοι της Αθήνας Σεπτεμβρίου 1, 2006

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Είπα να κάνω ένα μικρό πέρασμα από την Κηφισιά για να δω μήπως φέρει τίποτα καινούριο ο Παπασωτιριου και πέφτω πάνω σε αυτό.
dionisou1
Η αρχή της οδού Διονύσου έχει γίνει κώλος. Στην μέση του δρόμου έχουν σκάφτει τρεις “γραμμές” που μάλλον πρέπει να έχουν περασμένα καλώδια μέσα τους. Παντού υπάρχουν βέβαια τα κλασικά χώματα και σκόνες που δεν μπορούν να λείπουν ποτέ από ένα τέτοιο έργο. ΟΚ ένταξη, ας πούμε ότι αυτό δεν μπορεί να το αποφύγει κανείς. Γιατί όμως

1) Έχουν σκάφτει τρεις χωριστές γραμμές. Γιατί δεν μπορεί να σκάφτει ο δρόμος μια φορά και σε ένα σημείο για να περαστούν όλα τα καλώδια μαζί;
2) Γιατί χρειάζεται να σκάφτει ο ολόκληρος ο δρόμος και να παραμένει ανοιχτός μέσα στα χώματα και τις σκόνες. Δεν μπορεί να σκάβεται και να επιδιορθώνεται ένα τμήμα του κάθε φορά για να μην είναι ολόκληρος μια μαλακία και μισή;
3) Στο συγκεκριμένο τμήμα του δρόμου είχε ξηλωθεί το παλιό οδόστρωμα και είχε περαστεί ξανά καινούρια άσφαλτος πριν 3 μήνες περίπου. Δεν ήταν γνωστό ότι σύντομα θα γίνουν έργα στο ίδιο σημείο ώστε να μην έχουμε πάλι τα ίδια κακοφτιαγμένα μπαλώματα;

Ερωτήματα που δεν θα απαντηθούν ποτέ.

Υ.Γ. Τι έργα είναι αυτά; Ξέρει μήπως κανείς; Έχω δει παρόμοια χαντάκια για καλώδια και στο Μαρούσι και στο Χαλάνδρι. Η για ρεύμα θα είναι η οπτικές ίνες.

Σχόλια»

1. giannis - Σεπτεμβρίου 1, 2006

χμμ, θυμίζουν πολύ τους δρόμους της Θεσσαλονίκης

2. _fantom_ - Σεπτεμβρίου 1, 2006

Πρόκειται για έναν άτυπο διαγωνισμό μεταξύ πολλών δήμων της χώρας, με αντικείμενο την κλιμακωτή καλλιτεχνική οδομορφοποίηση. Το πρόγραμμα, προς το παρόν, εφαρμόζεται πιλοτικά μόνο στην Ελλάδα, αλλά αναμένεται να επιρεάσει την τεχνοτροπία και πολλών άλλων χωρών του τρίτου κόσμου.

Αλλά να, ο Έλληνας με την μιζέρια του, άλλος θα πει ότι σηκώνεται σκόνη, άλλος ότι του χαλάνε τα αμορτισέρ, άλλος ότι πλη-μυρίζει κτλ… τσ, τσ, είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα δεν εκτιμάμε την τέχνη.

3. _fantom_ - Σεπτεμβρίου 1, 2006

ξέχασα να πω επίσης, ότι ο δρόμος παρουσιάζει σαφείς επιροές από φενγκ-σούη, π.χ. θα παρατηρήσετε την συμετρική δυικότητα των κόκκινων ταμπελίνων

4. nessim - Σεπτεμβρίου 1, 2006

Ειναι για οπτικές ίνες. Είναι 3 γιατί κάθε εταιρία (π.χ. Forthnet, HOL, AT.T , Vivodi κλπ) κάνει το δικό της δίκτυο. Ετσι επιλέγει κανείς DSL της αρεσκείας του, (για να γράφεις ενα post πχ) ανταγωνισμός, προσφορές, αύξηση χωριτικότητας κλπ. Είναι στενό το χαντάκι γιατί αυτό είναι micro-trenching, γίνεται με τροχό, κλείνει σε μιά άντε δύο μέρες, εχει ελάχιστη όχληση σε σχέση με παλαιότερες μεθόδους με τσάπες κλπ. Για το μή συγχρονισμό με το φρεζάρισμα-ασφαλτόστρωση, 3 σε 1 χαντάκι κλπ, ε αυτό στην άλλη ζωή που οι δήμοι θα έχουν άλλη λογική.

5. Lida - Σεπτεμβρίου 1, 2006

Λες δηλαδή οτι αυτή την στιγμή 3 διαφορετικές εταιρίες σκάβουν την Αθήνα για να στήσουν τα δικά τους ανεξάρτητα Ευριζωνικα δίκτυα? Ποιες είναι?

6. S G - Σεπτεμβρίου 1, 2006

στον πολιτισμενο κοσμο ειναι ακομα πιο ευκολο: τα δικτυα περνανε κατω απο τα πεζοδρομια. Μαλιστα στην γερμανια οι πλακες του πεζοδρομιου δεν σπαζονται αλλα αφαιρουνται, φυλασσονται και ξαναμπαινουν

7. nessim - Σεπτεμβρίου 2, 2006

Είναι κυρίως οι 4 που αναφερα σαν παραδειγμα αλλά και άλλες.
SG, αυτό με την Γερμανία (αλλά και εδώ) γίνεται μόνο όπου το πεζοδρόμιο είναι φιαγμένο με κυβόλιθους οι οποίοι είναι τοποθετημένοι πάνω σε άμμο.Οπου οι πλάκες είναι τοποθετημένες με τσιμεντοκονία αυτό δεν γίνεται. Οσον αφορά στα πεζοδρόμια επίσης είναι αδύνατον να περάσουν ΄τοσα δικτυα από εκεί. Ηδη περνάνε τα καλώδια μεσαίας τάσης της ΔΕΗ οπου εχει υπογειοποιημένο δίκτυο, νερό συχνά δέντρα με ρίζες, κλπ.

8. Lida - Σεπτεμβρίου 2, 2006

Οκ, πες ότι δεν μπορούν να περάσουν από το πεζοδρόμιο. Δεν γίνεται να υπάρχει ένας κεντρικός σωλήνας με διάμετρο π.χ. 50 cm όπου η κάθε telco η whoever μπορεί να περνάει τα καλώδια της χωρίς να χρειάζεται να γίνεται η καταστροφή του Δράμαλη με κάθε επέκταση η εγκατάσταση καινούριων δικτύων; Πιστεύω ότι στην τελική και φτηνότερα και γρηγορότερα θα γίνεται η δουλειά και θα ξέρουμε που είναι όλα τα καλώδια.

Τώρα έτσι όπως έχει γίνει ο επόμενος που θα θελήσει να συνδέσει τον υπόνομο του με το κεντρικό σύστημα έχει μεγάλη πιθανότητα να κόψει το δίκτυο και ίσως την τηλεφωνία των μισών Β. Προαστίων με μια κίνηση.

9. Κουλτούρα να φύγουμε… « Lida’s Weblog - Σεπτεμβρίου 6, 2006

[…] Στην επιστροφή το λεωφορείο έκανε 30 λεπτά από Γηροκομείο μέχρι τον Φάρο Ψυχικού γιατί κάποιοι αποφάσισαν να περάσουν τις οπτικές ίνες του αντίχριστου στην Κηφισίας στις 3 η ώρα το μεσημέρι. […]

10. nessim - Σεπτεμβρίου 8, 2006

Ε, αυτό το απλό και προφανές που λές κανείς Δήμος ή άλλος αρμόδιος για αδειοδοτηση «τομής» οδοστρώματος» δεν το έχει κάνει.
Μερικοί δήμοι επιβάλουν σχετικά υψηλό τελος διέλευσης αλλά μέχρι εκεί. Υποθέτο ότι η λογική μακροπρόθεσμης ανάπτυξης υποδομής δεν έχει αντίκρυσμα οπως λ.χ. κάποιες προεκλογικες ανακατασκευές πεζοδρομίων κλπ. Σέ άλλη περίπτωση μιά τέτοια υποδομή όπως αυτή που αναφέρεις θα εξασφάλιζε μακροχρρονη λύση από συνεχείς εσκαφές, έσοδα στους δήμους ταχύτητα εγκατάστασης στους παρόχους κλπ.

11. magitisa - Σεπτεμβρίου 11, 2006

Olokliri logiki analusi, makari na to valoun se praksi- makari.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: