jump to navigation

329 Μαρτίου 10, 2006

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Άσχετο: διακόπτω την κατασκευή των  victory class star destroyers μου και την εκπαίδευση των stormtroopers γιατί μου δημιουργήθηκε η εξής απορία, Τι διάολο συμβαίνει με τα τηλεφωνικά κέντρα των ελληνικών εταιριών.

Τελευταία χρειάστηκε να επικοινωνήσω με αρκετές  για ζητήματα που αφορούν το project με το οποίο ασχολούμαι. Με έκπληξη ανακάλυψα ότι τουλάχιστον στις μισές από αυτές που συνδέθηκα μέσω τηλ. κέντρου  οι τηλεφωνήτριες/τηλεφωνητές απαντούσαν με ένα απλό “Ναι” η “Εμπρός” .Σε μια μάλιστα περίπτωση έτυχε να απαντήσει κάποιος “Έλα”

Τι “έλα” ρε ηλίθιε, στο τηλ. κέντρο εκδοτικού συγκροτήματος βρίσκεσαι η παίρνεις παραγγελίες στο σουβλατζίδικο του  Μπάρμπα Μήτσου;  Μιλάμε για μεσαίες η και μεγάλες επιχειρήσεις (κάποιες γνωστότατες μάλιστα). Μα καλά δεν έχουν περάσει έστω μια βασική εκπαίδευση; Οι τηλεφωνήτριες/τηλεφωνητές δημιουργούν την πρώτη εντύπωση σε όποιον προσπαθεί να επικοινωνήσει με μια εταιρία. Όταν απαντάνε λες και περιμένουν την Σουλα να τους πάρει τηλέφωνο για να τους πει πως πέρασε χτες στον Τσαλικη η όποια πρώτη εικόνα επαγγελματισμού θέλει αυτή η εταιρία να δείξει έχει ήδη αρχίσει να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια.

Θα μου πεις βέβαιο πως μέσα στον χαμό που γίνετε γύρω σου εσύ πας και κολλάς σε κάτι λεπτομέρειες.

Advertisements

Σχόλια»

1. Phantasmak - Μαρτίου 10, 2006

Εγώ ασχολούμαι μ’ ένα project που λέγεται The Sims 2: Nightlife κι ευτυχώς δεν έπεσα σε κανέναν τέτοιο τύπο σε τηλέφωνο. Μήπως φταίει το δικό σου project; Μην το αποκλείεις. Υπάρχει κι αυτή η πιθανότητα.

2. Lida - Μαρτίου 11, 2006

Λες ε, δεν αποκλείεται. Ίσως όταν αρχίσω να ασχολούμαι με το Battle for Middle Earth II να βελτιωθούν τα πράγματα.

3. OldSkipper - Μαρτίου 12, 2006

Εγω παλι ενοχλουμαι με την αντιθετη συμπεριφορα. Παιρνεις τηλ., σου απαντανε κατι κοριτσουδια με την ψιλη ψωνιτσα, σου λενε ολοκληρο το ονοματακι τους (διεθυνση και κινητο δυστυχως οχι 😉 ), το ονοματακι της εταιρειας τους, μετα 3-4 ευγενικοτατα κλισεδακια («ευχαριστουμε που καλεσατε» κλπ.) και μετα σε βαζουνε στην αναμονη για 20 λεπτα μεχρι να μιλησεις με τον τεχνικο.

Βεβαια, απο το «ελα ρε» που ακους εσυ, προτιμαω να μου τραγουδαει η κοπελλιτσα τα κλισεδακια της. Αλλα η καλυτερη μου θα ηταν να μιλαγα κατ’ ευθειαν με τον τεχνικο – χωρις ολες αυτες τις τσιριμονιες.

«Παν μετρον αριστον» που ελεγε και ο προπαππος μου ο Περικλης. Μαλλον δεν τοχουμε βρει ακομα.

4. basileios - Μαρτίου 13, 2006

εμενα αυτό που με χαλάει είναι να μπαίνεις στο κτίριο και να βλέπεις τις (συνήθως θυληκού γέννους γι’ αυτό το ‘τις’) ρεσεψιονιστ να καπνιζουνε και να έχουνε πλαστικό κύπελο από φραπεδακι. Και το εχω δει και σε γνωστη πολυεθνικη (με αρχικα…). Η γυφτια στη βιτρινα της εταιριας σας…

5. Lida - Μαρτίου 14, 2006

Αν μιλάμε για την γνωστή πολυεθνική στα Σίδερα Χαλανδρίου διαθέτει επίσης και μια από τις χειρότερες εταιρικές καντίνες (μεταξύ πολλών άλλων).

6. basileios - Μαρτίου 14, 2006

h gnwsh sou einai pio endoterh apo thn dikia mou…


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: