jump to navigation

280 Αυγούστου 19, 2005

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Θα εορτάσω την έναρξη της μονοβδόμαδης καλοκαιρινής μου άδειας με ένα μικρό postaκι

Πριν περίπου 3 βδομάδες καθώς διάβαζα ανέμελα την εφημεριδούλα μου ακούω να χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνω και ακούω έναν ευγενέστατο νεαρό να μου λέει:

Ευγενέστατος Νεαρός: Για σας. Σας τηλεφωνώ από τον ΟΤΕ.

Εγώ: (Μπα!!) Μάλιστα και τι θέλετε;

Ευγενέστατος Νεαρός: Φαίνεται ότι τους τελευταίους μήνες πληρώνεται συχνά πάνω από 100 ευρώ κάθε δίμηνο στον λογαριασμό του σταθερού σας τηλεφώνου.

Εγώ: (??!!!!???!!!???!?!) Ναι όντως .

Ευγενέστατος Νεαρός: Και η το μεγαλύτερο μέρος αυτού του ποσού αφορά την χρήση Internet

Εγώ: (!!!!!!???????!!!!!.στο background αρχίζει να ακούγεται το «Every breath you take» με τον Sting) Ναι συνδέομαι για αρκετή ώρα κάθε μέρα

Ευγενέστατος Νεαρός: Ξέρεται, μπορείτε να μειώσετε αυτό το πόσο σε 50 ευρω το δίμηνο συνολικά αν αποκτήσετε μια ADSL σύνδεση από τον ΟΤΕ με φυσικά πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες download από αυτές που έχετε σήμερα:

Εγώ:(Από CRM καλά πάμεχαίρομαι που τα λεφτά μου δεν πάνε χαμένα) Α μπα τι λέτε; Συμπεριλαμβανομένου του τηλεφωνικού παγίου, της σύνδεσης με τον παροχέα και άλλων πρόσθετων εξόδων;

Ευγενέστατος Νεαρός: Ναι, με ποιον παροχέα συνδέεστε τώρα;

Εγω: (Κάτι μου λέει ότι και αυτό το ξέρεις αλλά δεν το λες, τρελό αγόρι. Αφού ήδη ξέρεις ότι η κίνηση του λογαριασμού προέρχεται από αριθμό ΕΠΑΚ) Με την HOL.

Ευγενέστατος Νεαρός: Μάλιστα δώστε μου ένα email η ένα fax και μπορώ να σας στείλω αν θέλετε τις προσφορές μας στις συνδέσεις ADSL συμπεριλαμβανομένων και των τιμών για τον συγκεκριμένο παροχέα.

Εγώ: Μάλιστα ορίστε (λέω το mail)

Ευγενέστατος Νεαρός: Πολύ ωραία . Μόλις τα έστειλα μπορείτε να τα δείτε και να τα μελετήσετε και θα επικοινωνήσω σύντομα ξανά μαζί σας.

Εγώ: (Είμαι σίγουρη ότι θα το κάνεις τέτοιος οργανωμένος επαγγελματίας που είσαι παλικάρι μου. Τσάμπα τα πέρασες όλα αυτά τα σεμινάρια για τις πωλήσεις;). Ευχαριστώ πολύ.

Για κάποιο περίεργο λόγο αυτό που έμεινε να μετά από όλη αυτή την συνομιλία ήταν η φράση»Αθέμιτος Ανταγωνισμός» να τριγυρίζει στο μυαλό μου.  Τι να πει κανείς

Υ.Γ. Ο Ευγενέστατος Νεαρός με ξαναπήρε τηλέφωνο (φαίνεται πάλι καμιά κατοστάρα θα μου έρθει ο λογαριασμός) . Τελικά έχουμε πολύ πέραση εμείς οι υψηλόμισθες προγραμματίστριες με εθισμό στο internet και σύνδεση PSTN.

Σχόλια»

1. Αποστολόπουλος Πάρις - Αυγούστου 19, 2005

Αθέμιτος ανταγωνισμός , χμμ μπορεί ναι παρόλα αυτά κοίτα που φτάσαμε πριν μερικά χρόνια μαζευόμασταν σαν τους συμμορίτες στις διάφορες κοινότητες και κλαίγαμε για τα χάλια μας..ενώ παράλληλα κάναμε voodo στο ΟΤΕ γιατί μας έχει αφήσει στην ‘απέξω’ με το ADSL. πως αλλάζουν οι καιροί τώρα ευγέστατα στο προσφέρουν.Όχι οτι δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να διορθωθούν αλλά λέμε τώρα ..χεχεχε

Πάντως ο ‘νεαρός΄ ίσως έχει δίκιο..μια ADSL θα ταίριαζε καλύτερα χεχεχε!
Καλή ξεκούραση!

2. OldSkipper - Αυγούστου 20, 2005

Οχι, δεν ειναι αθεμιτος ανταγωνισμος (αν ηταν, μην ανησυχεις, θα τον ειχαν απαγορευσει). Ολοι οι επαγγελματιες (και εγω μαζι), οταν θελουν να πουλησουν κατι, λενε «πελατη, ελα σε μενα και θα σου παρεχω τις ιδιες η καλυτερες υπηρεσιες σε μικροτερη τιμη». Αυτο ειναι ανταγωνισμος μεν – αλλα οχι αθεμιτος.
Παντως – αν εχεις υπομονη – μπορεις να κανεις το εξης: πηγαινε στην HOL και πες τους «αυτα μου προσφερει ο ΟΤΕ. Τι δινετε εσεις για να μην αλλαξω;». Μετα πηγαινε στον ΟΤΕ και πες τα ιδια κ.ο.κ. μεχρι ο ενας απο αυτους να σου δωσει δωρεαν ADSL συνδεση, ενα καινουργιο PC συν τον ευγενικο νεαρο προς προσωπικη σου χρηση (just joking).
Μια αλλη πλακα που μπορεις να τους κανεις (αν εχεις καιρο και διαθεση), ειναι να τους μπερδεψεις με τεχνικες ερωτησεις. Τα καημενα τα παιδακια μολις εχουν περασει ενα σεμιναριακι πωλησεων στα πεταχτα. Αν τους πεις για παραδειγμα «εγω για επαγγελματικους λογους χρειαζομαι οπωσδηποτε ADSL που να ειναι συμβατο με την νορμα CCITT X.403 – εχετε;», τοτε θα τα αναγκασεις να ρωτησουν το τεχνικο τμημα της εταιρειας, το οποιο με την σειρα του θα τρεχει επ’ απειρον – μεχρι καποιος ειδικος εκει μεσα (απο αυτους που ΔΕΝ εχουνε γιατι ειναι ταχα μου ακριβοι) να καταλαβει οτι τους κανεις πλακα.
Για μενα το πιο εκνευριστικο ειναι το κλισε «sex sells», με το οποιο λειτουργουν ολα αυτα. Εσενα σου βαλανε τον ευγενικο νεαρο – εμενα μου βαζουνε μονιμως κατι κοριτσακια που μιλανε οπως η Minnie Mouse. Γι’ αυτο και τους το κλεινω στα μουτρα, πριν τελειωσουνε την πρωτη τους παπαγαλισμενη φρασουλα.

Καλη ξεκουραση!

3. Lida - Αυγούστου 20, 2005

To athemito tou pragmatos exei na kanei me to gegonos oti o OTE einai ousiastika monopolio se oti afora tis statheres grames kai oti xrisimopoiite gia tin polisi pliroforia apo tin kinisi tou logariasmou mou. Den eimai sigouri an kati tetio epitrepete (akomi) apo tin elliniki nomothesia. Pantos skeutome sobara na to paro (to ADSL oxi ton eugenestato nearo).

4. hpan2012 - Αυγούστου 20, 2005

Πάντως ακόμα με τον ΟΤΕ δεν πρόκειται να βρείς άκρη. Στις διακοπές ήμουν Καρδίτσα (homeland) και ήθελα να μπώ internet για να δώ πώς πάει το δίκτυο στην adsl σπίτι (εχω στήσει ενα server).

Δυστυχώς η ποιότητα των τεχνικών είναι για τα μπάζα.Ταχύτητα;21000 bps με modem 56k (ούτε το στάνταρ 48άρι). Παίρνω τηλέφωνο για κλήση τεχνικού του ΟΤΕ να έρθει να φτιάξει (γιατι μπρίζες και καλώδια έχουν επιβεβαιωθεί οτι είναι ΟΚ), και με βρίζει και απο πάνω «τι με κάλεσες; το τηλέφωνο σου δουλεύει» ο βρωμόβλαχος ο κομματικάτσης. Του λέω «ξέρεις απο επικοινωνίες;». «Εγώ είμαι ο ΟΤΕ» μου λέει, «απο επικοινωνίες δεν θα ξέρω;». Ενταξει ρε φίλε, πέραν οτι μοιάζεις με τυπά που ήταν με τον Παπαδόπουλο σε κάτι γύψινα χρόνια, μη τολμήσεις να μου πείς «είμαι ο ΟΤΕ» γιατι συφιλιάζομαι. Τελικά απο τις πολλές ερωτήσεις εκνευρίστηκε και λεει «θα σε σημειώσω οτι με κάλεσες άσκοπα και θα πληρώσεις και 30 ευρώ την κλήση». Και με αυτό την έκανε. Το internet ακόμα 21000. Ο πατέρας μου (που είναι εκεί ολο το χρόνο) είναι καλοπροαίρετος και νομίζει ακόμα οτι οι ταχύτητες είναι 33600, οπότε λέει «καλό είναι, ας μπαίνουμε με αυτό».

Είναι μερικές νοοτροπίες τελικά που με τσαντίζουν… τώρα περίμενω το λογαριασμό να πάω να τον καταγγείλω στο ΙΝΚΑ και στον ΟΤΕ.

Τώρα τι σχέση έχουν όλα αυτά; Τον πολιορκούν συνεχώς απο την ΤΕΛΛΑΣ τον πατέρα μου για να βάλει adsl και τηλέφωνο. Δεδομένου οτι η ΤΕΛΛΑΣ είναι στον ΟΤΕ στην Καρδίτσα (βάλανε ένα πρόχειρο χωρισματάκι), ποιός μου λέει, εφόσον θα πληρώνω περισσότερα οτι δεν θα έχω την ίδια αντιμετώπιση;;


Σχολιάστε

