jump to navigation

232 Μαΐου 4, 2005

Posted by Lida in Games.
trackback

Knights of the Old Republic II:The Sith Lords

Είναι πραγματικά ευχάριστο όταν μετά από αρκετά χρόνια σχετικά αδιάφορων προϊόντων να εμφανίζεται μια φρέσκια ιδέα στην τεραστία συλλογή των έργων που σχετίζονται τον πόλεμο τον άστρων. Μετά την απογοήτευση του Phantom Menace (ποιος fan της σειράς δεν παθαίνει ανεύρυσμα  στην σκέψη του Jar Jar Binks) και του Attack of the Clones το 2003 η Lucas Arts και η Bioware, δημιουργός εξαιρετικών games όπως το Νeverwinter Νights και Βaldur’s Gate, μας παρουσίασαν το Star Wars: Knights of the Old Republic.

Το πρώτο KotOR μπορεί να συγκριθεί ποιοτικά με τα δύο κλασικά Star War Games το X-Wing και το Dark Forces και δεν θα ήταν υπερβολή να πει κανείς ότι ίσως πρόκειται για το καλύτερο προϊών βασισμένο πάνω στο Star War Universe τον τελευταίων 10 χρόνων. Άλλωστε περιέχει, εκτός τον άλλων, μια από τις πιο δυνατές στιγμές στη ιστορία των game scenarios όταν μας αποκαλύπτεται η πραγματική ταυτότητα καθώς και η σημασία του παρελθόντος του ήρωα στην εξέλιξη των γεγονότων. Προικισμένο με ένα εντυπωσιακά καλογραμμένο σενάριο, εξαιρετικούς ηθοποιούς στο voice acting, προσεγμένο τεχνικά και εθηστικότατο το πρώτο RPG της σειράς ικανοποίησε πλήρως τους πιστούς οπαδούς καθώς και κάθε gamer που μπορεί να εκτιμήσει ένα καλό Role-Playing.

Όπως ήταν φυσικό σύντομα ακολούθησε και το δεύτερο μέρος, αυτή την φορά από την Obsidian Entertainment (πάντα σε συνεργασία με την  Lucas Arts). Έχοντας στους ώμους του το βάρος τις επιτυχίας του πρώτου μέρους η πρόκληση για να μπορέσει να αντεπεξέρθει στις υψηλές απαίτησης είναι πολύ μεγάλη. Για να δούμε πως τα πήγε.

Σενάριο

Η υπόθεση εξελίσσεται 5 χρόνια μετά το πρώτο μέρος και κάπου 4.000 χρόνια πριν την πρώτη ταινία της σειράς. Η Παλαιά Δημοκρατία είναι στα πρόθυρα κατάρρευσης και οι Sith κυνηγάνε παντού τα εναπομείναντα μέλη των Jedi για να τα εξοντώσουν. Ένας Jedi φαίνεται πως επιβίωσε (ο ήρωας μας ) αυτήν την καταστροφή και έχοντας εξοριστεί και αποκηρύξει την Δύναμη βρίσκεται πια μόνος. Ξεκινώντας το παιχνίδι ο ήρωας μας ξυπνάει μέσα σε μια μεταλλευτική βάση και αγνοεί τα πρόσφατα γεγονότα που τον οδήγησαν εκεί. Πρέπει σταδιακά να ανακαλύψει τον παρελθόν του, να επανακτήσει την Δύναμη καθώς και να βρει τους υπόλοιπους Jedi που είναι διασκορπισμένοι στον Γαλαξία. Το ταξίδι θα τον μεταφέρει σε αρκετές από τις τοποθεσίες του πρώτου μέρους όπως, ο Korriban και ο Dantooine καθώς και κάποια καινούρια όπως ο Onderon και το διαστημικό λιμάνι του Nar Shaddaa. Κάποιοι παλαιότεροι χαρακτήρες, όπως το ψυχικά διαταραγμένο ρομπότ-δολοφόνος HK-47, κάνει την εμφάνιση του αλλά οι περισσότεροι που θα συναντήσετε είναι πρωτοεμφανιζόμενοι.

Παρόλο που υπάρχει σύνδεση μεταξύ του πρώτου και δεύτερου μέρους, η γνώση των γεγονότων του πρώτου μέρους δεν είναι απαραίτητη μιας και μέσα στους διαλογους του παιχνιδιού περιέχονται αρκετά στοιχεία που δίνουν πληροφορίες πάνω στην προηγούμενη ιστορία. Η κύρια ιστορία καθώς και τα πολλά παρακλάδια της μαζί με τα sub-quests δίνουν κάπου 45 με 50 ώρες παιχνιδιού. Είναι χαρακτηριστικό ότι θα περάσει αρκετή ώρα μέχρι να ξαναβρείτε το φωτοσπαθο σας αλλά μέχρι να συμβεί αυτό το παιχνίδι θα σας έχει απορροφήσει. Το τέλος ίσως να μην είναι τόσο συναρπαστικό όμως σε καμία περίπτωση δεν μειώνει την δύναμη του συνόλου της ιστορίας.

Όπως και το πρώτο KotOR το στοιχείο που κάνει το παιχνίδι πραγματικά να ξεχωρίζει είναι το σενάριο του. Η μέλη της ομάδας τις Obsidian που ανέλαβε την ανάπτυξη είναι υπεύθυνα για το Planescape: Torment που περιείχε ίσως το πιο πολύπλοκο και καλογραμμένο game scenario που έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα. Και πρέπει να πούμε ότι η δουλειά που έχουν κάνει με το σενάριο του KotOR II είναι εξαιρετική. Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι που οι επιλογές που έπρεπε να κάνει ο παίκτης μεταξύ της»Φωτεινής» και  της»Σκοτεινής» πλευράς ήταν ξεκάθαρες εδώ έχουμε πολύ περισσότερα»Γκρίζα» σημεία όπου συχνά οι καλές προθέσεις οδηγούν στην κόλαση. Οι πολλαπλές διαβαθμίσεις που μπορεί να έχουν αυτές οι φαινομενικά απόλυτα διαχωρισμένες έννοιες σταδιακά αποκαλύπτονται. Ακόμη και οι πράξεις των ηρώων του πρώτου μέρους αναλύονται για να φανερώσουν πόσο κοντά βρίσκονται η μια πλευρά με την άλλη.

Το ίδιο συμβαίνει και με τους ήρωες μας. Σχεδόν όλοι οι χαρακτήρες έχουν πολλά να κρύψουν και συχνά ο παίκτης βρίσκεται με την αίσθηση ότι πρέπει συνεχώς να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα και να περιμένει ότι θα»του την φέρουν» οι δικοί του στην επόμενη γωνία. Ταυτόχρονα όμως είναι πιθανό να βρει βοήθεια από εκεί που δεν το περιμένει. Γενικά σε αντίθεση με το σενάριο του πρώτου μέρους που περιείχε μια μεγάλη ανατροπή προς το τέλος το δεύτερο επιλέγει να χρησιμοποιήσει πολλές μικρό-ανατροπές στην ιστορία για να διατηρήσει το σασπένς του παίκτη αμείωτο. Οι διάλογοι είναι εξαιρετικά ταιριασμένοι με τους χαρακτήρες και  αλλάζουν σημαντικά ανάλογα με αν ο παίκτης έχει διαλέξει το «φωτεινό» μονοπάτι η έχει αρχίσει να έλκεται από την γοητεία της «σκοτεινής» πλευράς. Παρόλο που και οι δύο πλευρές φένεται σεναριακά να ισορrοπούν έμεινα με την εντύπωση οι διάλογοι της»σκοτεινής» πλευράς είχαν πολύ πιο έντονο ενδιαφέρον από αυτούς της»φωτεινής». Ακόμη μέσα στο κείμενο συχνά υπάρχουν πολύ εμπεριστατωμένες σκέψεις πάνω στο ίδιο το σύμπαν του Πόλεμου των Άστρων δίνοντας έτσι μια πολύ «ενήλικη» μάτια σε ένα μάλλον παιδικό κόσμο.

Όπως καταλαβαίνεται για να μπορέσει να εκφραστεί όλο αυτό το τεράστιο περιεχόμενο απαιτεί ένα μεγάλο μέρος του χρόνου του παιχνιδιού να καταναλώνετε σε ανάγνωση και επιλογή κειμένων. Και αυτό ίσως ξενίσει κάποιους παίκτες που ίσως απαιτούν περισσότερη δράση. Πιστεύω ότι παρόλη την φαινομενική «αδράνεια» που αναγκαστικά απαιτεί ένα τόσο αναλυτικό και πολύπλοκο σενάριο, τελικά οι γνώσεις καθώς και η αίσθηση της δύναμης να επηρεάζεις τον κόσμο γύρω σου που δίνει στον παίκτη, αξίζει την περιήγηση μέσα στα μακροσκελή κείμενα

Gameplay

Εδώ δεν φαίνεται να έχουμε μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το πρώτο KotOR. Πάλι οι ήρωες μετακινούνται από πλανήτη σε πλανήτη και από εκεί από τοποθεσία σε τοποθεσία. Κινητήρια δύναμη του παιχνιδιού είναι πάλι οι επιλογές του διαλόγου και οι μάχες στις οποίες λαμβάνουν μέρος.

Σε κάθε μέρος που επισκέπτεστε υπάρχουν μπόλικοι γρίφοι για να λύσετε. Συχνά οι γρίφοι που επιλύνονται επηρεάζουν η»ξεκλειδώνουν» κάποιους άλλους που βρίσκονται στην ίδια η σε άλλη τοποθεσία ενώ ταυτόχρονα προωθούν την ιστορία η ανάλογα τον τρόπο επίλυσης της αλλάζουν κατεύθυνση. Ταυτόχρονα προσφέρουν πληροφορίες για το παρελθόν το δικό σας καθώς και των μέλλον της ομάδας σας και ξεδιαλύνουν την κατάσταση γύρω από τα γεγονότα του παρελθόντος και την ταυτότητα τον διάφορων φατριών που υπάρχουν στο παιχνίδι.
Όπως και στο πρώτο μέρος μεγάλη σημασία για την εξέλιξη του παιχνιδιού έχουν οι επιλογές που κάνει ο παίκτης. Ανάλογα με αυτές τις επιλογές το παιχνίδι τον κατευθύνει προς την σκοτεινή η την φωτεινή πλευρά και αλλάζει το περιεχόμενο αυτών που θα του είναι διαθέσιμες στο μέλλον. Όσο περισσότερο κινείται προς την μια κατεύθυνση τόσο περισσότερο οι διαθέσιμες επιλογές του αντανακλούν την κατεύθυνση αυτή. Δηλαδή αν επιλέξετε να ακολουθήσετε την σκοτεινή πλευρά τόσο οι πιο σκοτεινές γίνονται οι διαθέσιμες επιλογές σας. Οι διαβαθμίσεις τον επιλογών κυμαίνονται από τις πιο διακριτικές αποχρώσεις μέχρι τις πιο ακραίες. Ειδικά στην περίπτωση των παικτών που διαλέγουν την σκοτεινή πλευρά η κατεύθυνση αυτή δεν αντανακλάται μόνο στις διαθέσιμες επιλογές αλλά και στην εμφάνιση τους καθώς γίνεται πιο άγρια και πιο τρομακτική. Η επιλογή κατεύθυνσης που κάνει ο παίκτης επηρεάζει επίσης και τους υπόλοιπους της ομάδας του. Οι δικές του επιλογές καθώς και οι διάλογοι που έχει μαζί τους μπορεί να τους αλλάξουν κατεύθυνση η να τους σπρώξουν περισσότερο προς την  μια η την άλλη πλευρά.

Ένα καινούργιο στοιχείο που υπάρχει στο Sith Lords είναι αυτό της επιρροής. Πάλι οι επιλογές του παίκτη και κυρίως οι διάλογοι με τους υπόλοιπους της ομάδας καθορίζουν την επιρροή που έχετε επάνω τους. Εδώ δεν έχει τόσο σημασία κατά πόσο η αποφάσεις σας κατευθύνουν προς την σκοτεινή η την φωτεινή πλευρά της Δύναμης όσο στοιχεία όπως η αποφασιστικότητα η επιδίωξη κέρδους κλπ. Μπορεί να ακούγεται ίσως απλό και άνευ σημασίας αλλά στην πραγματικότητα είναι μια εξαιρετική άσκηση πάνω στην διπλωματία μιας και αναγκάζει τον παίκτη να κινείτε στην κατεύθυνση που ο ίδιος έχει επιλέξει φροντίζοντας όμως οι επιλογές του αυτές να αποξενώνουν τους συντρόφους του. Όσο περισσότερη επιρροή έχετε στα μέλη της ομάδας σας τόσο πιο συνεργάσιμοι και διατεθειμένοι να σας ακολουθήσουν είναι.
Ο μάχες επίσης είναι σχεδόν παρόμοιες με το πρώτο μέρος. Χρησιμοποιείται ένα σύστημα που αποτελεί συνδυασμό turn-based και real-time (στην πραγματικότητα ολόκληρη η δράση είναι turn-based αλλά μεταμφιέζεται πίσω από ένα ψευδό real-time). Η επιλογή οπλών, αντικειμένων καθώς και τον διάφορων διαθέσιμων μορφών της Δύναμης θα χρησιμοποιηθούν μπορεί να μπει σε queue κατά την διάρκεια της μάχης.

Υπάρχουν πάνω από 50 εξειδικεύσεις (feats) και μορφές της Δύναμης που μπορούν αν χρησιμοποιηθούν μερικές από της οποίες είναι διαθέσιμες μόνο όσους ακολουθήσουν την φωτεινή η την σκοτεινή πλευρά αντίστοιχα.. Όπως και στο πρώτο μέρος υπάρχουν 3 υποκατηγορίες Jedi για να διαλέξετε και με κάθε άνοδο επιπέδου σας μοιράζονται βαθμοί για να αναπτύξετε ανάλογα τα χαρακτηριστικά, τα ταλέντα, της μορφές της Δύναμης και τα feats που σας είναι διαθέσιμα. Δυστυχώς δεν δίνεται η δυνατότητα να μεταφέρετε τον χαρακτήρα σας από το πρώτο KotOR στο δεύτερο.

Εκτός από την μεγάλη ποικιλία σε όπλα , πανοπλίες και χρηστικά αντικείμενα όπως ενέσεις αδρεναλίνης και ανταλλακτικά υπάρχει όπως και στο πρώτο μέρος η δυνατότητα μετατροπής των οπλών και της πανοπλίας σας για να βελτιώσετε τα χαρακτηριστικά τους. Στο Sith Lords δίνεται επίσης η δυνατότητα στον παίκτη να κατασκευάσει  με την χρήση διαφόρων συστατικών από χειροβομβίδες μέχρι repair kits για ρομπότ. Γενικά η δυνατότητα κατασκευής αντικειμένων έχει επεκταθεί σημαντικά και αποδεικνύεται αρκετά χρήσιμο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού.

Η πιο ουσιαστικό επιπρόσθετο χαρακτηριστικό του gameplay  είναι οι διάφορες τεχνικές ξιφομαχίας με φωτόσπαθο. Η κάθε μια μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανάλογα σε πια θέση βρίσκεται κατά την διάρκεια της μάχης. Άλλες τεχνικές βοηθάνε όταν έχετε απέναντι σας πολλούς αντιπάλους, άλλες είναι για μονομαχία και άλλες χρησιμοποιούνται για να αποκρούσετε βολές από blaster. Όταν βρίσκεστε σε δύσκολη θέση η κατάλληλη επιλογή τεχνικής μπορεί να αποβεί καθοριστική για την έκβαση της μάχης. Πέρα από προαναφερθέντα χαρακτηριστικά που αφορούν τις μάχες θα βρείτε επίσης και εδώ το τυχερό παιχνίδι Pazaak καθώς και οι αγώνες Swoop που σας επιτρέπουν να προωθήσετε την ιστορία και να βγάλετε και κάποιο κέρδος.

Όσοι έχουν παίξει το πρώτο KotOR δεν θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα να προσαρμοστούν στο Sith Lords. Σχεδόν όλα τα χαρακτηρίστηκα του gameplay του προτού μέρους επιβιώνουν στο δεύτερο σημαντικά βελτιωμένα και με μερικά καινούρια στοιχεία. Οι παίκτες που ξεκινούν από το δεύτερο μέρος της σειράς επίσης θα χρειαστούν ελάχιστο χρονικό διάστημα για να μπορούν να χειρίζονται άνετα το παιχνίδι. Θα μπορούσα να πω ότι σε συνδυασμό με το σενάριο το gameplay είναι ένα από τα σημαντικότερα προτερήματα του KotOR II.

Γραφικά

Εδώ δυστυχώς η Obsidian μας τα χαλάει κάπως. Για λόγους που μάλλον είναι προφανείς επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το engine του πρώτου KotOR που ακόμη και 1.5 χρόνο πριν όταν πρωτοβγήκε δεν θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς state of the art. Εχει γίνει μια μικρή προσπάθεια να γίνει μια βελτίωση με την πρόσθεση καιρικών φαινομένων αλλά δυστυχώς η ποικιλία των τοπίων καθώς και των άλλων στοιχείων είναι απελπιστικά μικρή. Οι εσωτερικοί χώροι είναι εξαιρετικά μονότονοι και ψυχροί χωρίς κάποια φθορά/χρήση, ένδειξη ότι το περιβάλλον κατοικείτε εδώ και δεκάδες ίσως και εκατοντάδες χρόνια. Τα πάντα είναι πεντακάθαρα και ολοκαίνουργια και οι διάδρομοι καθώς και τα δωμάτια είναι επί το πλείστον άδειοι. Γενικότερα οι γραφίστες φαίνεται να έχουν αντιμετωπίσει σχεδόν ρουτινιάρικα το όλο θέμα.

Εκνευριστική είναι επίσης η προφανής επιλογή των χαρτών από το πρώτο KotOR, μασκαρεμένων η αυτούσιων με μικρές μόνο επιφανειακές αλλαγές. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι αυτή η ανακύκλωση επιβάλετε από τις επιλογές του σεναρίου αλλά επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες πάνω σε αυτό. Σχεδόν το μισό παιχνίδι είναι βασισμένο σε επαναχρησιμοποιημένους χώρους πράγμα που δίνει σχεδόν την εντύπωση ότι οι σχεδιαστές επέβαλαν τις επιλογές τους στους σεναριογράφους. Γενικότερα για εμένα είναι μια ένδειξη προχειρότητας από την πλευρά της παραγωγής.

Χαρακτηριστική είναι επίσης η σχετικά προχειροδουλειά που έχει γίνει στους χαρακτήρες. Σχεδόν δεν υπάρχουν μορφασμοί, χειρονομίες, κινήσεις που να αντιπροσωπεύουν συναισθήματα η αντιδράσεις και στέκονται επί το πλείστον ακίνητοι πράγμα λίγο περίεργο για ένα σύγχρονο game. Οι εικαστικά επίσης είναι σε μερικές περιπτώσεις μισοτελειωμένοι χωρίς λεπτομέρειες και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Όλα τα παραπάνω θα μπορούσαν να συγχωρεθούν αν δεν υπήρχαν τα απαράδεκτα loading times καθώς και τα απελπιστικά frame rates στις πιο πολυπληθείς μάχες. Όταν το μηχάνημα μου μπορεί να τρέχει άνετα graphic engines παιχνιδιών όπως το HL2 και το DOOM3 είναι αδιανόητο ένα απαρχαιωμένο γραφικά παιχνίδι να το ζορίζει σε αυτό τον βαθμό.
Πέρα από την γκρίνια όμως πρέπει να πούμε ότι σε καμία περίπτωση τα γραφικά δεν χαντακώνουν το KotOR II. Όμως είναι κρίμα ένα τόσο προσεγμένο από πλευράς σεναρίου και gamplay παιχνίδι να είναι απλά ανεκτό αισθητικά και τεχνικά.

Ήχος

Πρέπει αρχικά να σημειώσουμε ότι η ηχογράφηση της μουσικής έχει γίνει σε 22KHz Mono οπότε η ποιότητα της δεν είναι αρκετά καλή. Πέρα όμως από αυτό το πρόβλημα (αν μπορεί να το θεωρήσει κανείς πρόβλημα) η υπόλοιπη παραγωγή κυμαίνεται στα σηνήθη standard που θέτουν οι παραγωγές του Star Wars.

Το μοντάζ τον διαλόγων έχει γίνει με μεγάλη ακρίβεια και οι φωνές ακούγονται πολύ καθαρά. Η ποιότητα της υποκριτικής των ηθοποιών είναι πολύ υψηλή και πέρα από ένα-δυο κάπως βαρετές φωνές οι υπόλοιποι κεντρίζουν το ενδιαφέρον με τις ερμηνείες τους. Η ποσότητα επίσης των διαλόγων είναι τεράστια και ο χρόνος του παιχνιδιού αυξάνετε κατακόρυφα αν επιλέξετε να τους ακούσετε όλους. Κάπως εκνευριστικά είναι τα συνεχώς επαναλαμβανόμενα κομμάτια»διαλόγου» των Twi’lek και των Ithorians, αλλά σίγουρα έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το πρώτο KotOR.

Τα ηχητικά εφφέ είναι επίσης αξιόλογα επίσης και έχουν βελτιωθεί αρκετά από το πρώτο KotOR. Βολές blaster, το βουητό από τα φωτόσπαθα, τα γρυλίσματα των Wookies όλα είναι συντονισμένα τέλεια και έχουν ηχογραφηθεί σε Dolby 5.1 πλησιάζοντας την αίσθηση των κινηματογραφικών εφφέ.

Η μουσική επίσης πέρα από την ποιότητα της ηχογράφησης περιέχει εκτός από το κυρίως θέμα του John Williams τουλάχιστον μια ώρα καινούργιων συνθέσεων ειδικά γραμμένων για το KotOR II. Μολαταύτα δεν μπορεί να πει κανείς ότι υπάρχουν έντονες διαφορές στα θέματα και η γενική εντύπωση είναι μιας καλογραμμένης αλλά κάπως μονότονης μελωδίας.

Συμπερασμα

Από ότι φαίνεται η Obsidian τα κατάφερε μια χαρά. Το KotOR II είναι ένα εξαιρετικό παιχνίδι με κυρίαρχο δυνατό σημείο το σενάριο του που το καθιστά, όπως και το πρώτο, έντονα εθηστικό. Χρειάστηκε να αρχίσει να με καταβάλει η κούραση μετά από αρκετές ώρες συνεχούς gamming για να αναγκαστώ να το αφήσω. Υπάρχει συνεχώς η περιέργεια και η ανυπομονησία για το πιο θα είναι το επόμενο βήμα, πια θα είναι η επόμενη ανατροπή στην ιστορία για το πιο θα είναι το τέλος. 

 Όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι τέλειο. Περιέχει δυστυχώς αρκετές αδυναμίες κυρίως στο τεχνικό επίπεδο καθώς και εμφανής ατέλειες που πιστεύω είναι αδικαιολόγητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρα από σχετικά συχνά bugs που εμφανίζονται στα γραφικά και στο A.I. των NPC’s το παιχνίδι περιστασιακά κρασαρει πετώντας τον παίκτη χωρίς εμφανή λόγο πίσω στο λειτουργικό. Σε εμένα αυτό συνέβη τουλάχιστον 6 φορές πράγμα απαράδεκτο για ένα παιχνίδι που χρησιμοποιεί ένα ήδη δοκιμασμένο engine.

Παρόλαυτα αυτές τις αδυναμίες δεν μπορούν να μειώσουν το εντυπωσιακά καλοδουλεμένο περιεχόμενο του καθώς και την επαναπαίξιμοτητα (?) του. Πέρα από τις δυο φορές που χρειάστηκε να το περάσω για να έχω εμπειρία και της»σκοτεινής» αλλά και της»φωτεινής» version της ιστορίας το πέρασα τουλάχιστον άλλες δύο φορές μέχρι να αρχίσω να χάνω το ενδιαφέρων μου. Είναι συμαντικό επίσης ότι και αυτές τις δυο επιπλέον φορές ανακάλυψα quests, χαρακτήρες και κομμάτια της ιστορίας του δεν είχα βρει την προηγούμενες φορές.

Ευτυχώς παρόλα τα προβλήματα της LucasArts η διαδικασία του preproduction για το KotOR III έχει ήδη αρχίσει. Ελπίζω μόνο αυτή τη φορά τα γραφικά και τα άλλα τεχνικά στοιχεία να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το gameplay και το σενάριο. Τότε ίσως βρεθούμε μπροστά σε ένα από τα 5 καλύτερα RPG’s όλων των εποχών.

Βαθμολογία

Σεναριο: 95
Gameplay: 93
Γραφικά: 84
Ηχος: 89
Overall: 89

Advertisements

Σχόλια»

1. Lida’s Weblog » 233 - Αύγουστος 19, 2006

[…] Λοιπόν είτε πάρουν είτε δεν πάρουν το review εγώ θα το δημοσιεύσω στο blog (όχι θα κάτσω να σκάσω). Βρίσκεται λοιπόν μόνο στην κατηγόρια games γιατί ήδη κοντεύει τις 1500 λέξεις και μπορεί να τρομάξει οποίον κάνει το λάθος να επισκεφτεί αμέριμνος το κυρίως blog. Είναι ακόμη ημιτελές ( PP) και θα το βλέπετε να σταδιακά να αυξάνει το περιεχόμενο του και να αλλάζει. Όποιος θέλει να του ρίξει μια ματιά μπορεί να κάνει μια βόλτα εδώ. Comments are welcome! […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: