jump to navigation

160 Φεβρουαρίου 23, 2005

Posted by Lida in Uncategorized.
trackback

Προς γνώση και συμμόρφωση.

Πριν 2 βδομάδες περίπου η μάνα μου έκανε αίτηση καταχώρισης στοιχείων για μεταφορά του νούμερου του καρτοκινητού της σε συμβόλαιο άλλης εταιρίας.. Ειδοποιήθηκε πριν λίγες μέρες από την εταιρία στη οποία θέλει να μεταφερθεί, ότι τα στοιχεία της δεν έχουν καταχωρηθεί ακόμη στο σύστημα της εταιρίας που υπάγετε τώρα το νούμερο. Όταν επικοινώνησα εγώ με την εταιρία στην οποία ανήκει το νούμερο του κινητού γυρνάνε και μου λένε το εξής υπέροχα,»μανδάμ, τα στοιχεία στέλνονται σε εμάς μέσο εσωτερικής αλληλογραφίας από το υποκατάστημα που έγινε η αίτηση και η διαδικασία καταχώρισης των στοιχείων παίρνει μια βδομάδα, εμείς πάντως δεν φαίνεται να τα έχουμε λάβει ακόμα». Πηγαίνω μια βόλτα από το κατάστημα όπου έγινε η αίτηση και τους ρωτάω «Τι γίνεται παιδιά με αυτή την αιτησούλα;», και αφού ρίχνουν μια ματιά στο outgoing tray μου λένε ότι η αίτηση έχει φύγει από το υποκατάστημα τους και πως πρέπει να περιμένω μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας και αν δεν έχουν καταχωρηθεί μέχρι τότε τα στοιχεία να ξανακάνει η μητέρα μου την αίτηση. Περιττό να σας πω ότι έχει φύγει ήδη καταγγελία στη ΕΕΤΤ και σε ραδιοφωνικό σταθμό) μιας και τη συγκεκριμένη πρακτική πέρα από απολύτως απαράδεκτη είναι το πιθανότερο και παράνομη. Η εταιρία στην οποία ανήκει το νούμερο του κινητού της μητέρας μου δεν έχει σημασία, είναι σχεδόν σίγουρο ότι όλες έχουν την ίδια συμπεριφορά σε αυτό το θέμα. Αλλά είναι χαρακτηριστική η σύγκριση αυτής της συμπεριφοράς με τη τελείως διαφορετική προσέγγιση των πελατών που έρχονται για αγορά σύνδεσης όπου η εξυπηρέτηση γίνεται το πολύ μέσα σε λίγες ώρες. Αν σας έχει τύχει η ξέρετε κάποια παρόμοια περίπτωση μην την αφήνετε να περάσει έτσι γιατί δεν μπορούν να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας.

Υ.Γ. Είναι χαρακτηριστική και η κομπογιαννίτικη πρακτική κάποιων καταστημάτων που πουλούν κινητά να επιμένουν ότι χρειάζεται καινούρια συσκευή όταν αλλάζει κανείς εταιρία γιατί «οι συσκευές είναι ρυθμισμένες κάθε φορά μόνο για τις κάρτες μιας εταιρίας και για την καινούρια σας κάρτα χρειάζεστε καινούρια συσκευή».Πάντως όταν έκανα τεστ στην δουλειά με αποστολή SMS/MMS μεταξύ διαφορετικών συσκευών και δικτύων άλλαζα συνεχώς από διαφορετικές εταιρίες σε διαφορετικές συσκευές (παλιές και καινούριες) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Advertisements

Σχόλια»

No comments yet — be the first.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: